“Fantastisk!”
Anmeldelse av Sans Og Samling

Sans Og Samling
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Leknes
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og Service. Hit går turen garantert flere ganger. Spiste 2 typer suppe med et hjemmelaget brød som var verdt turen alene. Alt var en fryd for smaken.

1  Takk, Ronnie J

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god suppe, nydelige kanelsnurrer og godt drikke! Atmosfæren er rolig og behagelig., og de ansatte er imøtekommende og trivelig! Verdt et besøk om man er her i Leknes

2  Takk, odaf2016
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her i forbindelse med jobbreise. Kyllingsuppe var fantastisk god med mye mat i. Utrolig hyggelig betjening og lokalet og interiøret er rustic og retro og en opplevelse. Anbefaler dette stedet og kommer garantert tilbake.

2  Takk, viggoa2016
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha kjørt mye denne formiddagen ankom vi Leknes for å spise lunsj. Vi valgte Sans og samling da vi der hadde mulighet til å nyte et glass vin til maten, men den gang ei. Alle de ansatte var under 18 år, og kunne dermed ikke servere alkohol. Dette var meget skuffende. Maten vi spiste var ikke dårlig, men toasten jeg fikk var nesten uten ost, og litt tørr.
Lokalene var veldig koselig, og de ansatte var hyggelig.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste kyllingsuppe med hjemmelaget grovt brød til. Man hadde gratis påfyll. Var veldig god. Gamle tallerkener i forskjellige mønstre gjorde det veldig sjarmerende. Mange gamle artige ting i rommet. Hjemmelagede kanelsnurrer til dessert.

Dato for besøk: juni 2018
3  Takk, lailar672

Reisende som så på Sans Og Samling, så også på

Har du vært i Sans Og Samling? Del dine erfaringer!