Thomas I
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juni 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2023
Romtips: Vi reiste før skuleferien i Norge starta. Roleg og avslappa atmosfære. Lurt og leige bil for å...
0.2 km fra Stafylos suites & boutique hotel
Bli belønnet med One Key
  • Lol.travel
0.1 km fra Stafylos suites & boutique hotel
Gratis parkering
Μια από τις λεπτομέρειες...
Bli belønnet med One Key
  • ZenHotels.com
163.9 km fra Stafylos suites & boutique hotel
Se flere hoteller i Stafylos
Anmeldt 30. juni 2022

Skinnende rent, stille, velholdt og gjestfritt hotell. Nydelig beliggenhet, i et stille og vakkert nabolag. Nydelig utsikt fra bassenget. Kort vei til to stille og flotte strender. Veldig finne romslige rom, med aircondition både på soverommet og stuen. To store balkonger. Gode senger. Velutstyrt kjøkken. Renholdet var fantastisk! Rene og fine fellesarealer. Grei frokost. Ansatte var veldig hyggelige. Gratis buss fra hotellet til Skopelos by hver kveld.
Anbefales på det varmeste hvis du vil ha en stille ferie i vakre omgivelser!
Reiser gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, turidb113
Stafylos Suites Boutique Hotel Hotel, Ιδιοκτήτης på Stafylos suites & boutique hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2022

Dear Guest,
Thank you for the time you spent writing this review! We always are extra careful about the cleanliness of the rooms and all the areas of the hotel. We also give our best to be helpful and hospitable to all of our guests!
Kind regards,
The Stafylos Suites Boutique Hotel Team

Anmeldt 9. juni 2022

Vi sjekket inn på dette hotellet 7.6.2022 og skal være her en uke.
Vi har vært på mange hoteller i Hellas, men dette hotellet holder en helt annen standard både når det gjelder service og rommenes kvalitet enn vi har opplevd andre steder. I Hellas er ofte sengene ubehagelige harde, men her har de senger som er veldig behagelige. Vi hadde et problem da vi ankom som hotellet var helt uforskyldt i. Likevel gjorde de en uvurderlig innsats for at problemet skulle bli løst og at oppholdet vært skulle bli en god opplevelse. Det er en del år siden vi var på Skopelos, men gjestfriheten, hotellets kvalitet og den fantastiske Stafylos stranden gjør at vi allerede tenker på å komme tilbake om ikke lenge.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Trond M
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ca 4 km fra Skopelos by, og det er et stille og rolig område. 400 meter til Stafylos stranda, der det fins en veldig god taverna.Hotellet er nyoppusset, nydelig og stilfullt. Hyggelig og hjelpsom betjening. Sengene er veldig gode fra det vi er vant til i Hellas. På rommet var vannkoker, toaster, kaffetrakter og steikovn, og godt med kjøkkenutstyr, aircondition og safe, og alt fungerte som det skulle. Balkong med nydelig utsikt over havet, dobbel verandadør med myggnetting. Fint bassengområde og lounge, med masse urter og blomster plantet i potter. Hoteller tilbyr også gratis skyss til og fra byen hver kveld. Busstopp like ved hotellet.Trekker litt for elendig meny i bassengbaren og litt små rom/bad.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, annemario873
Giorgos_Frantzeskos, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν på Stafylos suites & boutique hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Thank you very much for your nice comments!!!

Your comments can help us improve our facilities. We are sorry that you did not like the bar menu and that you found the room small.

We are looking forward to seeing you again!!

You have greetings from all Stafylos suites staff!!

Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Dette er et bra hotell og kan anbefales på alle måter.
POSITIVT:
- Alt er nyoppusset, hotellet var visst stengt i 3 år for oppussing og det synes.
- Rommet vårt (201) var pent oppusset, praktisk innredet og rent.
- Vennlig betjening og ekstra imøtekommende.
- Få minutter til to av de vakreste strendene på øya.

KUNNE VÆRT BEDRE:
- Kjedelig frokost. Det skal ikke så mye energi til fra hotellet for at dette skal bli bedre.
- Selvom hotellet er godt dekket opp med Wifi, opplevde vi det svært ustabilt de 12 dagene vi var her. Heldigvis var det god 4G dekning, selv inne på rommet.

Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet. Hit kan dere trygt reise. ;-)

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, 26vetlek