Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Familie med to gutter på 8 og 11 år overnattet en natt og var med på familierafting. Fikk en lys og trivelig hytte og sov som steiner med elvebrus i bakgrunnen. Enkel frokost med godt brød.
Familieraftingen var helt super, akkurat passe med action for våre barn, guiden Tina var veldig stødig og barna følte seg helt trygge. Husk ullundertøy for man blir våt, både frivillig og ufrivillig.
Enkel standard på dusjanlegget.
Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, mortenb368
Stein Erik Gaustad, General Manager på Go Rafting Sjoa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei, det er en stund siden dere var hos oss, men vi har dessverre ikke sett denne tilbakemeldingen før nå. Men det er alltid like hyggelig å lese om at våre gjester har hatt det bra her:-)

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021