Rafting i White Water i Sjoa, kort tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Go Rafting Sjoa på
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Første gang vi var på rafting og dette skal vi gjøre igjen! Flinke guider, som ga god opplæring. Kjempe fin plass og bra opplegg. Følte oss velkommne fra start til slutt. Toppkarakter.

Takk, Mark F
Stein Erik G, Owner på Go Rafting Sjoa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Tusen, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Første gang jeg og ei venninne skulle prøve rafting- og definitivt ikke siste! God gjennomgang av sikkerhet og gjennomføring gjorde det til en trygg og artig opplevelse. Kudos til vår humoristiske guide Nicholas!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Anya J
Stein Erik G, Owner på Go Rafting Sjoa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for hyggelige ord, og vi synes også Nicholas er morsom:-)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig godt organisert opplegg. Fin og ryddig camp. Raftingen gikk kjempefint. Fikk gode instrukser hele veien og vår instruktør Pepè var en legende. Opplevelse for livet. Anbefales.

Takk, Curiosity21846862372

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det, og det er slik vi ønsker at du skal oppleve det som vår gjest. Guidene er naturligvis en stor del av dette, og Pepe er en levende legende, ja:-)

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en skikkelig bra dag på ferien. Vi hadde bestilt familierafting på ettermiddagen og Mads og hans crew gjorde dette til en kjempeopplevelse. Vi hadde ei som var skeptisk på forhånd men nå er hun helfrelst og vil prøve igjen. Begge jentene har lagt inn dette som ønskemål på neste års ferie. Tak skal du have.

Takk, Bravecloud

Så hyggelig å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 7. juni 2021

Vi reiste opp dagen før og leide oss inn i hytte Brumund. Alt var rent og pent og frokosten neste morgen veldig god, i koselige omgivelser. Alt rundt bestillingen og raftingen var helt topp og alle var ekstremt gode på å ta hensyn til Covid 19 problematikken. Hadde bestilt Sjoa dobbel, men mye vann i elva gjorde at vi ikke fikk tatt Åsengjuvet nå, men vi kommer gjerne igjen til Kristin og teamet for å gjøre dette senere. En topp opplevelse!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 989jensl
Stein Erik G, Owner på Go Rafting Sjoa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Hei igjen, og tusen takk for gode ord! Velkommen tilbake, neste gang blir det Åsengjuvet:-)