Full dag med rafting og lunsj

Veldig gøy. Anbefaler full dag med to turer for å bytte plass i båten. Kjempe bra guider, og Pedro... les mer

Anmeldt 20. august 2022
StianKG
Vossevangen, Norge
Koste meg skikkelig

Hadde det kjempegøy på denne turen. Ivar var en fantastisk guide. Anbefales hvis man har lyst å ha... les mer

Anmeldt 13. august 2022
250kylec

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lokasjonen er topp! De har laget det så fint og hyggelig rett ved elven. Vi bodde i telt ved veien. Null trafikk og ikke sjenerende. Meget idyllisk sted. Maten og servering var ok. Raftingen var bra organisert og herlige morsomme guider. Vi stor koste oss og kan varmt anbefale andre å stoppe nettopp her. Passer, par, ungdom og familier.

1  Takk, svalbardianer
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Startet med den første turen for 20 år siden - Sjoa leverer flotte turer og flinke, sjarmerende guider år etter år i nydelige omgivelser. Vi har ikke tatt vår siste tur!

Takk, merethesh
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

7 personer fra 14-50 deltok i dag på dagsrafting og vi hadde en utrolig bra dag. Guidene var dyktige og oppmerksomme gjennom hele dagen. Turene var både gøye og utfordrende. Båtfører Florian og Bjørn var dyktige og hadde full kontroll på turen. Topp opplegg og topp score. Takk for en flott opplevelse.

Takk, Pablito73_13
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt en super helt på Sjoa rafting! God og billig mat. Billig og hyggelig overnatting(litt hardt å sove i lavvo, og litt hard feltseng). Mange alternativer for overnatting. Man kan leie både hytte, rom og lavvo. Topp med dagstur rafting! Anbefaler alle å ta dagsturen da tur nummer to i elva er enda bedre enn den første! Og veldig godt med varm lunsj mellom turene. Anbefales på det sterkeste! Har vært på rafting både her og andre steder tidligere. Og vil si at dette er beste plassen for overnatting og rafting. Vi skal absolutt tilbake.

Takk, ailinnn
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig tur, får virkelig mestrings følelse dersom du ikke har prøvd rafting før! Perfekt for deg og gjengen!

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, snefriiid