Idyllisk overnatting og spennande aktivitetar

Vi bodde i lavvo i to netter og deltok på rafting, juving og brupendling. Alt var prikkfritt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Indium_Norway
Fredrikstad, Norge
Sommerens beste familieaktivitet.

Spenning, fart og glede i vakker natur. Flinke guider ga hele familien en tur med skrekkblandet... les mer

Anmeldt 16. august 2020
meretheslensvik
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi reiste på rafting for første gang, det skulle vise seg å bli årets kuleste opplevelse.
Dagen starter med en lett brief, og utdeling av våtdrakt og sikkerhetsutstyr, deretter ble man kjørt med buss litt opp i elva der båtene ventet oss. Det var full gjennomgang av sikkerhet, og det ble lagt stor fokus på samarbeid, noe vi skulle få erfare viktigheten av senere på dagen.
Etter sikkerhets trening på land, ble det også utført i praksis i vann, sikkerhet blir tatt på alvor, og instruktører er veldig profesjonelle #mickey
Etter trening så var elven foran oss, og vi fikk møte en elv som var ganske aktiv, så det tok ikke lang tid, før vi mått gjøre første rescue, min sønn falt uti, etter en bråstopp i en stein. Etter noen få sekunder, og hektisk teamarbeid, så var han i båten, full av adrenalin og klar for mer action
Etter første tur, så var det servering av varm mat, før vi fikk en ny tur elva. Elva var mer aggressive, og vi fikk den ultimate opplevelse.
Rafting kan ikke oppleves gjennom bilder, du må ut i elva

Takk, espen_werner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lokasjonen er topp! De har laget det så fint og hyggelig rett ved elven. Vi bodde i telt ved veien. Null trafikk og ikke sjenerende. Meget idyllisk sted. Maten og servering var ok. Raftingen var bra organisert og herlige morsomme guider. Vi stor koste oss og kan varmt anbefale andre å stoppe nettopp her. Passer, par, ungdom og familier.

1  Takk, svalbardianer
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Startet med den første turen for 20 år siden - Sjoa leverer flotte turer og flinke, sjarmerende guider år etter år i nydelige omgivelser. Vi har ikke tatt vår siste tur!

Takk, merethesh
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

7 personer fra 14-50 deltok i dag på dagsrafting og vi hadde en utrolig bra dag. Guidene var dyktige og oppmerksomme gjennom hele dagen. Turene var både gøye og utfordrende. Båtfører Florian og Bjørn var dyktige og hadde full kontroll på turen. Topp opplegg og topp score. Takk for en flott opplevelse.

Takk, Pablito73_13
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt en super helt på Sjoa rafting! God og billig mat. Billig og hyggelig overnatting(litt hardt å sove i lavvo, og litt hard feltseng). Mange alternativer for overnatting. Man kan leie både hytte, rom og lavvo. Topp med dagstur rafting! Anbefaler alle å ta dagsturen da tur nummer to i elva er enda bedre enn den første! Og veldig godt med varm lunsj mellom turene. Anbefales på det sterkeste! Har vært på rafting både her og andre steder tidligere. Og vil si at dette er beste plassen for overnatting og rafting. Vi skal absolutt tilbake.

Takk, ailinnn