Super helg med venner

Bra opplevelse sammen med venner. Vi var der ei hel helg å bodde i lavvo med leirplass. Èin guide... les mer

Anmeldt 2. september 2023
tommysR4227YJ
Trondheim, Norge
Kjempefornøyd!

Fantastisk flott anlegg, supre og imøtekommende folk og en helt kanon opplevelse med stødig guide... les mer

Anmeldt 5. august 2023
Isabelle S

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Spenning, fart og glede i vakker natur. Flinke guider ga hele familien en tur med skrekkblandet fryd og mestring. Dette kommer vi til å gjøre igjen!

Takk, meretheslensvik
Anmeldt 5. august 2020

Første gang rafting, ikke den siste! Michael (Itailienske Mike)var en fantastisk guide! Gøy fra start til slutt! Veldig koselig camp område med gjennomgående bra personell. Vi kom med liten camping vogn og ikke noen problemer med plass. Et sted man har lyst å tilbringe flere dager på, dette tross at vi ikke hadde særlig fint vær.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Sandra M
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi reiste på rafting for første gang, det skulle vise seg å bli årets kuleste opplevelse.
Dagen starter med en lett brief, og utdeling av våtdrakt og sikkerhetsutstyr, deretter ble man kjørt med buss litt opp i elva der båtene ventet oss. Det var full gjennomgang av sikkerhet, og det ble lagt stor fokus på samarbeid, noe vi skulle få erfare viktigheten av senere på dagen.
Etter sikkerhets trening på land, ble det også utført i praksis i vann, sikkerhet blir tatt på alvor, og instruktører er veldig profesjonelle #mickey
Etter trening så var elven foran oss, og vi fikk møte en elv som var ganske aktiv, så det tok ikke lang tid, før vi mått gjøre første rescue, min sønn falt uti, etter en bråstopp i en stein. Etter noen få sekunder, og hektisk teamarbeid, så var han i båten, full av adrenalin og klar for mer action😎
Etter første tur, så var det servering av varm mat, før vi fikk en ny tur elva. Elva var mer aggressive, og vi fikk den ultimate opplevelse.
Rafting kan ikke oppleves gjennom bilder, du må ut i elva 😁👋

Takk, espen_werner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lokasjonen er topp! De har laget det så fint og hyggelig rett ved elven. Vi bodde i telt ved veien. Null trafikk og ikke sjenerende. Meget idyllisk sted. Maten og servering var ok. Raftingen var bra organisert og herlige morsomme guider. Vi stor koste oss og kan varmt anbefale andre å stoppe nettopp her. Passer, par, ungdom og familier.

1  Takk, svalbardianer
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Startet med den første turen for 20 år siden - Sjoa leverer flotte turer og flinke, sjarmerende guider år etter år i nydelige omgivelser. Vi har ikke tatt vår siste tur!

Takk, merethesh