Anmeldt 30. juli 2017

Vi disponerte et vidunderlig grønt rom med himmelseng der vi etter en bedre middag sovnet med bruset fra Sjoa.

Middagen nøt vi i stedets restaurant, der de serverte oss en fantastisk fem-retters meny med tilhørende viner.

2  Takk, 218os
oyvind-johansen, Owner på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at pakketilbudet "mat & vinpakken" som dere hadde booket falt i smak!

Velkommen tilbake
Hilsen
Øyvind & Marit

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde på Nordre Ekre i forbindelse med rafting i Sjoa. Hotellet hadde blitt anbefalt oss av venner og alle våre forventninger ble innfridd. Vi ankom på kvelden etter en fin tur over Valdresflya, fikk sjekket inn på det nydelige Stabburet hvor våre ungdommer fikk regjere i en egen etasje, mens vi voksne holdt til på "loftet". Behagelige senger, badekåper og tøfler - i det hele tatt svært komfortabelt i et historisk og vakkert bygg. Middag innfridde alle våre forventninger - nydelig mat og tilslutt en dessert med Heidalsis (!) iskrem laget av brunost. Nydelig!
Vi hadde bestilt en pakke med treretters middag, overnatting og rafting i Sjoa dagen etter inkl lunsj. Takk for oss!

2  Takk, merethelindj
oyvind-johansen, Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Takk for tilbakemeldingen! Det var hyggelig at mat, overnatting og aktiviteter falt i smak.

Hilsen Øyvind & Marit

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Dette var virkelig en utrolig bra opplevelse. Kjempegod mat i nasjonalromantiske omgivelser. Anbefales på det varmeste til alle som er glade i god mat! Masse spennende kombinasjoner i rettene og vin som passet perfekt til. Hyggelig og god service.

Takk, Christian R
oyvind-johansen, Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Tusen takk for tilbakemeldingen,det setter vi pris på!
Hilsen Øyvind og Marit

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Hvis du trenger en stopp på vei hjem, er dette stedet. Et bygdetun med flotte overnattingsmuligheter. Hvis du først har bestemt deg for å bli over natta, vil jeg anbefale at du takker ja til middag. Vi hadde et nydelig måltid med vinmeny. Etter en god natt søvn våknet jeg til lukte av kaffe og bacon. En gårdsferie etter min smak.

2  Takk, EspenWitzoe
oyvind-johansen, Owner på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Hilsen Øyvind og Marit

Anmeldt 3. juli 2017

Nydelig sted: Vakkert, velholdt, oser av kultur og sans for omtenksom restaurering
Presis, ikke-påtrengende men hjelpsom service: Besvarte telefoner i forkant, eksakt opplysning om hva opplegget var, til stede og leverte som avtalt. Men de gode overraskelsene ble ikke ødelagt - de kom som perler på en snor:
Deilig og vakker mat, kunnskapsrike og gode råd om vinvalg. Merk dere sherrymarinert champignon - flere av oss som skal prøve den!
Rom med kvaliteter og løsninger som vi kunne brukt masse tid til å titte på, men måtte nøye oss med å sove og spise aftensmat der.
Bruk av lokale ressurser
En kunnskapsrik 3-generasjonsfamilie som var klar til å svare på alle våre spørsmål

Romtips: Gult rom - der bodde jeg! Åpne speilet over vasken på badet - det er et vindu!
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Idun C
oyvind-johansen, Owner på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glad for at dere er tilfredse med Kristinspel-pakken vår. Velkommen tilbake!