StayForLong
Anmeldt 14. august 2017

Veldig idyllisk og hyggelig sted med god service. De ulike bygningene på gården er gjort om til overnatting og alle har sitt eget særpreg. Vi bodde i det blå rommet. Litt lite bad, men helt OK. Gode senger. Spiste en fireretters middag i restauranten og det var et måltid som vil bli husket. Fantastisk mat!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Guri Marjane S
oyvind-johansen, Owner på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Tusen takk for tilbakemelding, så hyggelig at maten falt i smak!
Hilsen Øyvind og Marit

Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

God service, trivelig rom og mat helt i særklasse. Både presentasjon av maten og smaken var av ypperste klasse. Gode vinanbefalinger. Nordre Ekre anbefales for de som er ute etter en matopplevelse utenom det vanlige.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Bjørn S

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Hilsen Øyvind

Anmeldt 30. juli 2017

Vi disponerte et vidunderlig grønt rom med himmelseng der vi etter en bedre middag sovnet med bruset fra Sjoa.

Middagen nøt vi i stedets restaurant, der de serverte oss en fantastisk fem-retters meny med tilhørende viner.

2  Takk, 218os
oyvind-johansen, Owner på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at pakketilbudet "mat & vinpakken" som dere hadde booket falt i smak!

Velkommen tilbake
Hilsen
Øyvind & Marit

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde på Nordre Ekre i forbindelse med rafting i Sjoa. Hotellet hadde blitt anbefalt oss av venner og alle våre forventninger ble innfridd. Vi ankom på kvelden etter en fin tur over Valdresflya, fikk sjekket inn på det nydelige Stabburet hvor våre ungdommer fikk regjere i en egen etasje, mens vi voksne holdt til på "loftet". Behagelige senger, badekåper og tøfler - i det hele tatt svært komfortabelt i et historisk og vakkert bygg. Middag innfridde alle våre forventninger - nydelig mat og tilslutt en dessert med Heidalsis (!) iskrem laget av brunost. Nydelig!
Vi hadde bestilt en pakke med treretters middag, overnatting og rafting i Sjoa dagen etter inkl lunsj. Takk for oss!

2  Takk, merethelindj
oyvind-johansen, Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Takk for tilbakemeldingen! Det var hyggelig at mat, overnatting og aktiviteter falt i smak.

Hilsen Øyvind & Marit

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Dette var virkelig en utrolig bra opplevelse. Kjempegod mat i nasjonalromantiske omgivelser. Anbefales på det varmeste til alle som er glade i god mat! Masse spennende kombinasjoner i rettene og vin som passet perfekt til. Hyggelig og god service.

Takk, Christian R
oyvind-johansen, Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Tusen takk for tilbakemeldingen,det setter vi pris på!
Hilsen Øyvind og Marit