TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk oppmerksom og positiv behandling fra forespørsel til avreise.
Ble hyggelig tatt imot, vist rommet og gitt nødvendig informasjon.
Rommet var hyggelig og sengene gode. Badet litt lite, men rent og ordentlig.
Middagen var deilig og servering helt super.
God frokost.
Et hyggelig sted, som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, JGHoffmann
Anmeldt 18. september 2017

Veldig hyggelig plass med kort vei til fint turterreng. Rommet var pent innredet og med et delikat bad. Maten ble servert i hyggelig lokaler i en gammel ombygd fjøs, frokosten var meget god, men middagen var helt ypperlig og med meget gode viner til.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Cosmopolitan524987
Anmeldt 1. september 2017

Booket oss inn for en natt i sommer, og hadde en fantastisk opplevelse. Veldig positiv velkomst. Godt forklart rundt servering, rom, med mer. Vi fikk et stort, nyoppusset rom i et gammelt stabbur. Gourmet middag på kvelden med tilhørende vinpakke, servert med sjarm.
Også stort pluss for lademulighet til oss med elbil :-)
Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Petter D
Anmeldt 29. august 2017

Vi hadde bestilt overnatting med 5-retters gourmetmiddag og vinpakke. Meget hyggelig mottakelse ved ankomst. Rommet var trivelig, gammeldags og komfortabelt. Middagen var utsøkt med gode vinvalg til, samt øl der det er best (spekemat). Vertskapet var uformelt og hyggelig, servicen var meget god. Etter en god søvn i en god seng avsluttet vi oppholdet med en deilig norsk frokost med nydelig hjemmelaget brød, samt shopping i gårdsbutikken. Oppholdet kostet en del, men meget god verdi for pengene. Anbefales!!

Romtips: Alle rom er unike. Vi hadde det rosa rommet. Trivelig rom med god utsikt mot Sjoa. God størrelse for to personer.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Torgeir V
Anmeldt 15. august 2017

Besøkte Nordre Ekre Gardshotell I sommer, vi har også bodd der en natt sommeren 2014. Første gangen bodde vi på det Grønne rommet, det var imponerende. Denne gangen på Båsene som vi ikke syntes hadde lignende standard og sjarm. Maten var grei men heller ikke topp, men dette har også sammenheng med av vi var veldig sultne etter en lang dag i bilen. Rettene var flott pyntet men maten sto ikke helt i stil. Vi nevnte før middag at vi hadde en liten datter som skulle spise sammen med oss. Da vi kom til bordet var det dekket opp en flott plass til henne, dette var en hyggelig detalj.
I det hele syntes vi at det var litt for dyrt ifht hva vi fikk tilbake, men du verden for en hyggelig plass.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, AlfMO