Anmeldt 15. august 2018

Vi var bare innom for én natt, bodde i Fjøset og koste oss glugg! Stedet er nydelig, men det var ingen steder å gå, så å være der i dagesvis er nok litt kjedelig. Én natt er helt magisk, da kan man sitte på tunet og drikke te og kjenne roen, eller gå ned til elva og se på raftere (tror det er det eneste stedet å gå). Veldig hyggelig betjening og koselig sted, men MATEN! Den var like god som på de aller aller beste restaurantene! Helt fantastisk! Vi kommer alltid til å reise innom når vi er på de kanter!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, June W
oyvind-johansen, General Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Spesielt hyggelig at maten falt i smak. Om dere blir flere dager neste gang kan vi anbefale fotturer i fjellet i Heidal, i Rondane eller Jotunheimen. Det er også kort vei til Lillehammer, Lom og Geiranger, så dagsturer med bil kan anbefales! Velkommen igjen.

Anmeldt 12. juli 2018

Dette er en gård fra 1600-tallet, men de har klart å beholde miljøet selv om det er installert bad i alle rom. Badeprodukter topp, badekåpe og tøfler. Vi hadde himmelseng med nydelig sengetøy. Maten var topp. Stedet for alle som ikke må ha det minimalistisk og kaldt med krom og hvitmaling.

Romtips: Rommene er i svært gamle hus med smale trapper, men topp standard på senger/sengetøy og utstyr på badet.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, lisen456
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

For et flott sted! Vakker beliggenhet, koselig tun med tradisjonelle gårdshus. Vi bodde i det rosa rommet, veldig koselig! 3 retters middag med lokale råvarer. Tilogmed den italienske rødvinen var lokalt importert Fantastisk god mat og smilende betjening. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mariannem994
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Å bo på Nordre Ekre Gardshotell er en opplevelse. Gamle tømmerbygninger, fredelige, grønne omgivelser, rom i gammel stil (og med hommelseng!), men med alle moderne bekvemmeligheter. Nydelig 3-retters middag (rabarbrasuppen med hjemmelaget hvit sjokoladeis var himmelsk!) og hyggelig vertskap og betjening. Frokosten var også god. Jeg savnet røkelaks og spekeskinke/fenalår, men har forståelse for at utvalget ikke kan være veldig stort når man har så få rom. Det var uansett nok å ta av, og surdeigsbrødet (hjemmebakt, selvfølgelig) var så godt at vi nesten spiste oss mette på det under middagen! Vi likte oss veldig godt på Nordre Ekre Gardshotell og kommer svært gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, TrinaOslo_Norway
Anmeldt 21. mai 2018

Vi fikk oppmerksom og positiv behandling fra forespørsel til avreise.
Ble hyggelig tatt imot, vist rommet og gitt nødvendig informasjon.
Rommet var hyggelig og sengene gode. Badet litt lite, men rent og ordentlig.
Middagen var deilig og servering helt super.
God frokost.
Et hyggelig sted, som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, JGHoffmann