Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig på Nordre Ekre. Rommene er fine i gammel gardsstil. Flotte og velholdte bygg i naturskjønne omgivelser.

God tre-retter og helt greit utvalg av drikke.
Frokosten var også bra, med ihvertfall alt det grunnleggende man kan trenge.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Goodgiro99
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 med voksne barn hadde flott opphold i vakre omgivelser. Deilige senger og stort bad. Bodde på det gule rommet i kårstua - et vakkert rom. Prosecco i solen ute i hagen før nydelig middag. Deilig frokost neste dag. Veldig hyggelig personale

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

For en opplevelse, tett på Sjoa, rafterenes mekka. 10 minutter fra hovedveien.
Nydelige rom, med himmelseng og utsikt , gult rom, lå vi på.
Middagen ble servert i gamle fjøset. En matopplevelse av dimensjoner. Hyggelig betjening MÅ oppleves.
Lov med husdyr. Betalte i underkant av kr 2000 for en natt, inkl frokost. To voksne, ett barn og hund.
Svarte til våre forventninger. Tar gjerne inn her igjen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, silraa
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk et nydelig gourmetmåltid med nøye utvalgt vinpakke. Overnattet på "Loftet", et stabbur fra 1600-tallet som er gjort om til et behagelig og moderne hotellrom, men uten å miste sjarmen! Veldig hyggelig vertskap! Anbefales!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 641benedicteb
Anmeldt 15. august 2018

Vi var bare innom for én natt, bodde i Fjøset og koste oss glugg! Stedet er nydelig, men det var ingen steder å gå, så å være der i dagesvis er nok litt kjedelig. Én natt er helt magisk, da kan man sitte på tunet og drikke te og kjenne roen, eller gå ned til elva og se på raftere (tror det er det eneste stedet å gå). Veldig hyggelig betjening og koselig sted, men MATEN! Den var like god som på de aller aller beste restaurantene! Helt fantastisk! Vi kommer alltid til å reise innom når vi er på de kanter!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, June W
oyvind-johansen, General Manager på Nordre Ekre Gardshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Spesielt hyggelig at maten falt i smak. Om dere blir flere dager neste gang kan vi anbefale fotturer i fjellet i Heidal, i Rondane eller Jotunheimen. Det er også kort vei til Lillehammer, Lom og Geiranger, så dagsturer med bil kan anbefales! Velkommen igjen.