Ranveig
39.4 km fra Nordre Ekre Gardshotell
0.0 km fra Nordre Ekre Gardshotell
Se flere hoteller i Nedre Heidal
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi sov over 1 natt i «Det rosa» rommet, utrolig koselig. Dette var en fantastisk plass, fin seter med flere rom, stabbur og låve samlet på et fint tun.

Bruset fra Sjoa gjorde vel så vi sov ekstra godt.

Vi spiste 4 retters middag med tilhørende vinpakke, og smakene var det beste på hele turen vår. Frokosten også upåklagelig.

Anbefales virkelig! Hit vil vi tilbake!

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5 overnattet i Stabburet 06.07 og hadde en utmerket middag samme kveld. Fin opplevelse, gode senger, meget god mat og et gjestfritt vertskap. Fikk også anledning til å smøre matpakker dagen etter som var praktisk og fint. Fine omgivelser.

Takk, geirbjarneh
Anmeldt 26. mai 2021

Nok en overnatting på dette flotte stedet! Vi ankom til en nydelig 3-retters middag, og overnattet i "Båsene". Dette er et praktfullt sted med historisk sus, topp service, hyggelig vertinne og utsøkt mat. Anbefales varmt!

Romtips: Her er alle rom unike.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, nythun
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig på Nordre Ekre. Rommene er fine i gammel gardsstil. Flotte og velholdte bygg i naturskjønne omgivelser.

God tre-retter og helt greit utvalg av drikke.
Frokosten var også bra, med ihvertfall alt det grunnleggende man kan trenge.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Goodgiro99
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4 med voksne barn hadde flott opphold i vakre omgivelser. Deilige senger og stort bad. Bodde på det gule rommet i kårstua - et vakkert rom. Prosecco i solen ute i hagen før nydelig middag. Deilig frokost neste dag. Veldig hyggelig personale

1  Takk, annebergeb