Vio.com
Gratis avbestilling frem til 08.02.23
Etrip
Agoda.comUSD 222
Anmeldt 25. oktober 2018

Et lite og særegent hotell med sjel. Familiedrevet og uhøytidelig med et trivelig personale som ga veldig god service. Maten var av første klasse og er verdt et opphold i seg selv. Siden det er et lite hotell må man regne med å komme tett innpå andre gjester, men det er allikevel mulig å finne soner i peisestua hvor man kan trekke seg tilbake for seg selv. Hotellet er et fint utgangspunkt for tur til Gaustadtoppen, men det er nødvendig med bil videre fra hotellet hvis man skal på dagstur.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 112Gatsby
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

En deilig dag i fjellet ble avsluttet med et utsøkt måltid i Gildestova. Inne på hotellet er det mer basert på lange gode kvelder, men ute i Gildestova er det noe lettere servering. Både maten og ølet fra eget bryggeri er av beste kvalitet. Dagens grillede fjellørret var topp.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, GeirAK
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Tuddal høyfjellshotell byr på det meste. I det historiske hotellet i nydelige omgivelser oppleves ro, ærverdighet og gjestfrihet. En uformell mottakelse gir følelse av å være velkommen, noe som preger hele oppholdet. Vi blir godt tatt vare på. Middagen byr på en gastronomisk opplevelse, nydelige retter servert med et smil - det setter vi pris på. Frokostbordet er slik det skal være, med godt nybakt brød. Om en søker ro og gode opplevelser er Tuddal høyfjellshotell stedet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, helge b
Anmeldt 23. juli 2018

Det er helheten som gjør hotellet til den unike opplevelsen man får. Noe så enkelt at kaffen og teen står der når gjestene skulle ønske seg en kopp, det at man ikke ber om at gjestene drar betalingskortet før de sjekker inn eller at man må forhåndsbetale når man bestiller.

Man føler seg som en velkommen gjest fra det øyeblikket man ankommer og ikke som en kilde til inntekt for foretaket.

Rommene er enkle men utsikten fra de som vender mot vannet er upåklagelige. Sengene bekvemme men skulle man peke på noe så er det lite lys for oss som kunne tenke seg å lese litt på sengen før man lukker øynene. Dog kan man alltid finne seg en god stol å sitte og lese i de ulike salongene på hotellet.

Interiøret er akkurat så sjarmerende som det skal være og man har hele tiden noe nytt man kan utforske og hvile øynene på. Nettopp det at mye bærer preg av at det har vært brukt i tiår, ja for ikke å si over hundre år gjør at man får følelsen av soliditet, nøkternhet, bærekraft og sans for å bevare. Men det er neppe tilfeldig heller viten om kunnskap, en viss lekenhet og en stor porsjon god smak.

Måltidet var upåklagelig og både mat og vinmeny er priset på den hyggelige siden. At man har valgt en mer eller mindre felles tid for middagen gjør at spisesalen fylles opp og gjør måltidet til en felles opplevelse selv om gjestefølget har egne bord.

Frokosten skal også ha skryt for både presentasjon og gjennomføring.

Alt i alt en opplevelse selv for de av oss som ikke er der for å gå i naturen. At man i nærheten finner den mest menneskevennlige toppturen av alle i kongeriket gjør jo at selv matvrak med dårlig kondis kan nyte utsikten fra en fjelltopp. Men med utsikten fra sengen på rommet med fornøyde grisegrynt i bakgrunnen, det ruslet noe fornøyde griser rundt i innhegningen sin nedenfor terrassen, kan man rett og slett bare nyte naturen og livet for tross alt ligger jo hotellet midt i naturen.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Lars R
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Høyfjellshotel i særklasse! Nydelig, velholdt og sjarmerende hotel i fjellheimen. Fine rom i gammel stil(uten TVer) med nye bad&gode senger, så ikke noe å utsette på komforten! Super frokost og flott fire-rettersmiddag med god vin.
Virkelig verdt et besøk, vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, inakhwk