TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Det var en gang....... ja slik begynner historien. For den som har eventyrlyst er dette stedet en drøm. Jeg tilhører typen som ikke kan fordra strømlinjeformet. Da blir jeg heller hjemme. Middagen er fantastisk cuisine! Det er 4 retters som starter klokken 19.00 og går til 22.00. (Skal jeg påpeke noe, så hadde det vært å ha et alternativ til de som har en enklere smak, og ikke kan bruke lang tid på middagen). Frokosten er også rikholdig og deilig med flere typer fersk bakt brød fra gården og mange typer pålegg å velge mellom. Frukt, yoghurt og kornblandinger, speilegg/bacon osv. Rommet vi hadde var stort nok, og super koselig innredet. Det var stille (du kan åpne vinduet for å høre bekken) og meget rent overalt. Det manglet riktignok TV/radio og minibar/kjøleskap, men det fantes Wifi. For å si det sånn, når du befinner deg i eventyret, gidder du ikke begrave deg i tv’en. Vi hadde et fantastisk opphold!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 594karinv
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Ett fantastisk sted fylt av historie!
5. Generasjons familie hotell, med eget bakeri og ølbryggeri!!
Vi kom opp sent fredags kveld. Hadde ikke bestilt mat da vi var usikker på ankomst.
Vi ble tatt godt i mot og servert en nydelig oksebiff!
Området byr på fantastiske turer, og en tur til Gaustatoppen anbefales!
Hotellet serverer mat i øverste klasse, noe vi erfarte lørdag da vi bestilte en 4retters middag med vinpakke!!
Betjeningen yter fantastisk service!

Takk for oss, vi kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, kentidar
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat. Både middag og frokost. Fire retters middag med vinpakke må bare oppleves. Fine rom i gammel stil. Flott vedlikeholt. Og meget god standard. Mye historie i veggene.
Veldig flott turområde.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 179toma
Anmeldt 28. juli 2019

Dette fantastiske hotellet har en unik sjel og historie. Nydelig beliggenhet, med utrolig matservering...en skikkelig kulinarisk opplevelse. Det mest fantastiske er servicen du blir møtt med av de ansatte, det beste jeg har opplevd. MÅ oppleves!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sollis71
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

I tillegg til å tilby historiske rom og fellesarealer, har hotellet en fantastisk restaurant. God service; hyggelige hotellansatte som gjør sitt for at du skal føle deg velkommen. Virkelig et sted vi kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 557stians