Agoda.comUSD 214
TripadvisorUSD 214
Anmeldt 8. juli 2020

Vakkert hotell med en helt spesiell atmosfære. Det ligger nydelig til, uten kjas og mas, midt i perfekt natur og flotte turområder over alt. Om du vil ha fart og spenning drar du ikke hit - hit reiser du for stillheten og roen, naturen og hvile. Deilig bakeri på tunet der man også kan få handle med noen godsaker hjem, og eget bryggeri ga spennende øl til lunsjen som vi spiste i bygget ved siden av hotellet. Halvpensjon gir en satt 4 retters middag, og en god frokost. Middagen var et kapittel for seg. Vi har reist mye, og spist på fantastiske restauranter, og dette var i toppklassen. Det hjemmebakte brødet og flatbrødet, det nydelige lokale smøret og alt annet som servert var nydelig og ypperlig. Anbefaler vinpakke, med overraskende og spennende valg. Frokosten var pga korona-situasjonen noe man krysset av for både tid til og innhold dagen før. Kjempefornuftig valg, som jeg håper de fortsetter med. Det var deilig å sitte ned og få nydelig frokost servert ved bordet. Hyggelige ansatte som gjør at du føler deg vel og velkommen, og en ny og ung mannlig servitør gjorde det lille ekstra hver kveld. Å bo i en historiebok er spennende, og hvert møbel er unikt og forskjellige. De koselige rommene er personlige og delikate, og vi sov godt i deilige senger.
Om det er ET hotell i Norge du bør få med deg, så er det dette her.

3  Takk, Mona J
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Stedet oser av sjarm hvor konseptet er gjennomtenkt. Som en reise tilbake i tid, flott frokost, imponerende middag, inspirerende rom med gode madrasser.

Verdt å besøke er bakeriet, butikken med kortreiste matvarer og ikke minst kafeen hvor de også serverer egne ølsorter. Flott natur med turmuligheter for enhver.

Eneste forbedringspunkt måtte være flere lademuligheter for elbil. Det var totalt ca 7 elbiler der helgen vi var tilstede og det krevde litt koordinering.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 796petterw
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en storfamilie som feiret 90års-dag på hotellet. Alt ble tilrettelagt på aller beste vis. Hotellet er koselig og særpreget, omgivelsene fantastiske, maten er veldig god og et raust og hyggelig vertskap. Alt var helt perfekt.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, dirgni62
Anmeldt 9. februar 2020

Dette er 3 gangen jeg har vært her, og der blir bare bedre å bedre! Utrolig service, hyggelig hotell og kjempe fine omgivelser. Maten og drikken kan måle seg med hva som helst av bedre restauranter i landet. Vurderer du å dra, så er det bare å gjøre det!:)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, philipchristofferh
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Dette var et hyggelig hotell, med koselig og serviceinnstilte ansatte. Deilig middag for barn og voksene. Koselige rom for over strong. Alt i gammelt velholdt stil. Vi var der med 3 små barn, og vi koste oss.

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, elins688