eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

En tur tilbake til forgangne tider - i dag! Hotellet er lite og full av historie, med hyggelige og entusiastiske verter som vet å ta vare på det viktige bygget, beliggende på et av de nest pittoreske stedene i Sør-Norge. Kjøkkenet fortjener stjerner i enhver guide. Vi fikk pulsen ned med en seks-retters drømmemiddag. Rommene er små og koselige, med madrasser som gir deilig nattesøvn.

Takk, 414petterw
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fin mottagelse av ansatt på jobb. Blid og hyggelig. Fulgte oss på rommet, sjekket at rommet var helt klargjort. Magisk utsikt fra rommet. Gode senger.
Fikk informasjon om underholdning og aperitiff kl 18
Kl 18 ble husets utvalgte champagne servert samtidig som det var musikk innslag både på piano og gitar.
Ble vist til nydelig pyntet bord.
Fikk servert utsøkt mat og utsøkt vin. Hyggelig betjening,profesjonelt men likevel personlig.
Dette opplevde vi under 2 dagers opphold.
Ble fristet til å sette oss på lidte til Banettes gjestebud så:
Kommer gjerne igjen

Romtips: Bestill og opplev dette
Takk, helgaengelinaa
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

God beliggenhet, utsikt og service, men mat og drikke topper alt. Nydelig 6 retters middag i historiske omgivelser. Kort veg til Gaustatoppen og Rjukan. Hotellet har eget bakeri og ølbryggeri. Veldig setvicevennlig betjening. Anbefales på det varmeste!

Romtips: Bruk gps for å finne stedet
Takk, evabrittk2017
Anmeldt 4. januar 2021 via mobile enheter

Tre voksne par med 4 ungdommer på nyttårstur til flotte Tuddal. Nydelig ærverdig lite hotell med enkle, men funksjonelle rom. Høydepunktet var den 4 retters kvalitetsmiddagen. Flott skiterreng med fine løyper rett utenfor døren. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, oistein
Anmeldt 30. november 2020

Vi leste en artikkel om dette stedet i avisen og bestilte sporenstraks et opphold på 4 netter. Dette ble en virkelig deilig opplevelse. Jeg vil trekke frem maten som virkelig gjorde opplevelsen. Videre var de veldig flinke til å velge riktige viner, og til og med rimelige viner som passet svært godt.
Videre er det virkelig "sjel" i dette hotellet med alle de gamle møblene og interiøret ellers. (selv om noen av stolene og sofaene nok kunne trengt å bli stoppet om for å være gode å sitte i.
Rommet var også veldig koselig så ingen ting å si på det.
Det var noen småting (som er enkle å rette på) som gjorde at det ikke ble full pott fra vår side.
De "glemte" å gjøre opp rommet etter første døgnet. Videre kunne de godt støvsuget eller kostet bort sand når man betaler ekstra for hund.
Flere lyspærer på rommet var gått når vi ankom, hvilket gjorde at det var dårlig lys både på badet og på soverommet. Dette ble det ikke gjort noe med i løpet av oppholdet. (krever ikke rare sjekken for å se at lys virker).
Videre tok det litt tid før vi skjønte hvor vi skulle henvende oss for informasjon(hvilket var i restauranten) Dette kunne man gjerne informert om ved ankomst.
En dag var de tom for alt annet en rugbrød til frokost.
På slutten av oppholdet merket vi at den fantastiske maten gjentok seg noe.
Alt i alt et veldig bra opphold så vi kommer nok igjen :)

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Anders1Norway