“Nydelig service”

Stavsro Kafe
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Tuddal
Anmeldt 5. august 2020

Fantastiske hjemmelagde cookies.
Hadde antibac ved inngangen, og det ser ut som de følger alle retningslinjer.
Når jeg kom inn vasket servitører bordene med antibac.

1  Takk, petrus83

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi var to par som fikk lyst på kaffe og vafler da vi passerte parkeringen til Gaustatoppen.
Midt i disse coronatider, hvor de fleste av oss tar del i dugnaden, var det utrolig å oppleve et serveringssted uten antibakk, selvbetjent vaffelpresse og generelt dårlig hygiene.
Vi anbefaler alle som kjører forbi, om å gjøre nettopp det - kjør forbi.

2  Takk, 822perv
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Stavsro Kafe, så også på

Har du vært i Stavsro Kafe? Del dine erfaringer!