“Hjemmekoselig, meget trivelig vertskap og nydelig mat.”
Anmeldelse av Daniels Hus

Daniels Hus
Vurdert som nr. 1 av 1 Marked for spesialmat i Skarsvåg
Anmeldt 6. september 2021

Vi var en vennegjeng på rundreise og fant tilfeldig dette stedet ved nettsøk.
Takk og pris for det!
Et fantastiskt vertskap som virkelig viste at de var til for gjestene.
Nydelig mat og en atmosfære i lokalene det er vanskelig å finne andre plasser.
Med et nystemt piano ble kvelden en virkelig fin opplevelse.

1  Takk, 3748Siljan
DanielsHus, Owner på Daniels Hus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger-vi koste oss også sammen med dere

Anmeldt 10. august 2021

Her serveres nydelig tradisjonsrik lokal mat i hjemmekoselige omgivelser. Med Lill Karin og Espen som vertskap hadde vi mange gode matopplevelser her. Anbefales på det sterkeste

1  Takk, 55_ysteinr
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Har vært på Daniels hus to ganger. Første gang for lunsj, da fikk jeg en nydelig tallerken med hjemmelaget seilaks og egg Dette er som alt annet de serverer lokale spesialiteter og ultra kortreist
Andre besøk var med familie. Vi spiste boknafisk, fiskekaker og finnebiff. Alt nydelig tilberedt og lagt opp.
Og hjemmelaget iskrem med multer, fantastisk avslutning!
Anbefaler alle å svinge innom Skarsvåg og Daniels hus på vei til Nordkapp. Men deg er rift om de 18 sitteplassene, så book på forhånd.

1  Takk, ErnstLars
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

En idyllisk og intim restaurant i Skarsvåg, som absolutt er verdt minst ett besøk. Personalet som består av eierne og familie, yter en service som gjør en glad. Maten var usedvanlig god, med rause porsjoner og utsøkte råvarer. Vi spiste Påls boknafisk, finnbiff, multe-is og gulrot-cupcake. Kjøkkenet er integrert i restauranten, noe som gjør totalopplevelsen til noe mer enn hva en er vant til. Anbefaler også å kjøpe med boka «Matoppskrifter fra Skarsvåg», som også byr på bilder og historier fra det lille fiskeværet. Drar du til Skarsvåg uten å besøke denne restauranten, går du virkelig glipp av noe.

1  Takk, 554b_rda
DanielsHus, Owner på Daniels Hus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Tusen takk for utrolig hyggelige kommentarer-det varmer langt inn i hjerterota❤️❤️

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: september 2022
Lill-Karin S, General Manager på Daniels Hus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Reisende som så på Daniels Hus, så også på

Har du vært i Daniels Hus? Del dine erfaringer!