Vio.com
StayForLong
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 16. juli 2020

Romtips: Ask for an end unit for a bit more privacy. All villas are great though.
Dato for oppholdet: mai 2020
Daniel Oredsson, General Manager på Coastal Escape - Natai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Anmeldt 13. april 2019

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
CoastalEscapeKYN, Manager på Coastal Escape - Natai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2019

Anmeldt 13. april 2019

Romtips: All of them are good, quiet, with their own en suite; some even quieter for babies and isolated from adults without.
Dato for oppholdet: november 2018

Anmeldt 28. desember 2018