Vio.com
StayForLong
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Dette vakre stedet er balsam for sjelen. Her kan du senke skuldrene og nyte den fantastiske gjestfriheten.
Her kan du velge om du bare vil slappe av ved stranden eller bassenget, eller om du ønsker å være litt aktiv. Vi leide sykler en dag og paddleboard en annen. Og når du da topper dette med deilig massasje og nydelig mat, har i hvert fall jeg funnet mitt paradis på jord.
Tusen takk for et fantastisk opphold.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Calahonda1987
CoastalEscapeKYN, Manager på Coastal Escape - Natai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2019

Thank you for your almost poetic description of our resort. I'm so happy you found it so nice and relaxing...and with good food as you say. I think you are on to something very important here...the villas are really relaxing and you can have those moments on the beach, pool side, in the loungers and in the SPA....then later if the mood change you can have some music and BBQ to enjoy with your friends. The villas really fit both to relax and a small gathering. Thanks so much for coming to us and I really hope you can come back to us...bring the whole "gang" :)

Anmeldt 16. juli 2020

Romtips: Ask for an end unit for a bit more privacy. All villas are great though.
Dato for oppholdet: mai 2020
Daniel Oredsson, General Manager på Coastal Escape - Natai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Anmeldt 13. april 2019

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 13. april 2019

Romtips: All of them are good, quiet, with their own en suite; some even quieter for babies and isolated from adults without.
Dato for oppholdet: november 2018

Anmeldt 28. desember 2018