eDreams
Priceline
Etrip
StayForLong
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Hotellets beliggenhet var veldig sjarmerende, og hvis man vil drive aktiviteter i/ved sjøen er dette en perle!

Vi hadde deluxe rom - flott rom, god seng, flott bad (men for dårlig at den ene vasken nesten er tett).

Maten (alle måltider) var jevnt over god+
Utrolig god fiskesuppe til forrett på kvelden! Frokost/lunsj var buffet, klassisk og greit.

Velvære/treningsrom:
Bør oppgraderes. Treningsrommet er stilig, men ellers er dette et rom hotellet åpenbart gir blaffen i. Hotellet har to jacuzzi (utendørs) og en sauna - thats it. Kanskje kunne man prioritert dette litt?

Alt i alt et fint hotell! Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Christian87no
Anmeldt 31. august 2018

Årets sommerfest med jobben ble lagt til Panorama med overnatting, og oppholdet levde opp til forventningene. Fikk på forespørsel rom med utsikt da jeg sjekket inn, og sånt liker vi. Det neste som skjedde var rett nok ikke så bra; da jeg kom opp på rommet var ikke rommet klargjort med uoppredd seng og søppel på bordet. Men jeg fikk en beklagelse i resepsjonen og rommet vegg i vegg, så det gikk fint. Sånt kan skje.

Jeg brukte treningsrommet på ettermiddagen før middag, og det var det rareste jeg har sett. Den personen som tenkte at et drivhus som treningsrom var en god ide, burde prøvd det selv på en solrik dag. Det gikk ikke an å være der inne lenge av gangen, og dette var i slutten av august. Midt på sommeren må det være uutholdelig. Stilig, men ubrukelig når solen skinner!

Ellers er hotellet flott med mange fine områder både inne og ute der man kan samles og sitte og prate. Alt virket rent og velholdt. Også rommene som hadde god seng og flotte bad.

Vi spiste middag, frokost og lunsj på hotellet. Og vi var fornøyde. Ikke helt topp topp klasse, men man skal være veldig kresen dersom man skal gi mye trekk for maten. Pluss også for hyggelig service i matsalen. Og pluss til den hyggelige mannen som skaffet en bøtte med isbiter klokken halv to om natten.

Panorama kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Leif55
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt, og god beliggenhet. Gratis leie av SUP brett var også fint. Det som ikke var like fint var restauranten og dets service. Det tok oss 2 timer å få hovedrett. Det er også den tørreste biffen jeg noengang har spist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, perjostein12345
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte barnemeny med aktivitetspakke til barna. Denne måtte vi etterlyse sammen med maten som tok veldig lang tid. Unnskyldning var ny a la carte meny. Det må nevnes at vi var nesten alene i restauranten da vi bestilte. Måtte be om brød for å dempe sulten. (brød ble kanskje glemt? Mener å huske vi har pleid å få det før maten tidligere). Skuffende hovedretter som ikke var verdt den høye prisen. Pluss for god og hjemmelaget mat på barnemeny. Glemte å servere kaffe som vi bestilte sammen med dessert. Skuffende opplevelse totalt.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, nilthe
Anmeldt 13. juni 2018

Vi var på jobbseminar og brukte stort flott lokale. Rommene var topp - virket nyoppusset. Dersom du heller vil bo i hyttene så ligger de i strandkanten. Flott utsikt over havet - flott beliggenhet for fiske og rekreasjon. Store flotte uteplasser. Passer til familier, firma og par og venneturer. Spa og treningsrom på taket hvor en ser havet.

Romtips: Velg rom med sjøutsikt
Dato for oppholdet: april 2018