En utrolig flott strand

Anmeldt 19. august 2017
jonk_rej
Lampeland, Norge

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Bør oppleves om man er i området. Stranden er vind utsatt, så best på en stille dag. Utforsk også vest siden av stranda, der er det også ett yrende dyreliv og beitedyr.
Vi var heldige og hadde + 24 og vindstille vær.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, jonk_rej
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Vi var så heldige å komme der en dag med solskinn. Det hadde også nettopp vært flo og havet trakk seg tilbake fra stranda. I dette lyset, så ble faktisk sanden rød. Vi reiste rundt på Island i 16 dg og dette var vår 4 tur til Island. Vår opplevelse av Raudasandur var fantastisk.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, jonk_rej