Anmeldt 8. august 2018

Vi hadde bestilt dette overnattingsstedet på grunn av beliggenheten og utsikt over vannet. Når vi fikk rommet viste det seg av vi var plassert på feil side av hotellet med utsikt over parkeringsplassen. Vi tok kontakt med resepsjonen og feilen ble umiddelbart rettet. Rommet vi fikk var rent og pent og med en fantastisk utsikt ut over Hornindalsvannet. Buffet om kveld og frokost ble servert av hyggelig personale og fremdeles med den vakre utsikten. Maten var veldig god. Dette stedet besøker vi gjerne igjen.

Romtips: Bestill gjerne rom med utsikt over vannet, da kommer dere bort fra veistøy.
Takk, LightPacker799301
Anders A, General Manager på Havila Hotel Raftevold, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Hei Bjørn Atle,
Tusen hjertlig takk for en så hyggelig tilbakemelding. Vi setter virkelig pris på det.
På vegne av Team First Hotel Raftevold ønsker jeg deg hjertlig velkommen tilbake hit til oss!

Med vennlig hilsen,
Anders Aarebrot
Daglig leder

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Overpriset Kafeteriamat til restaurant priser.kr 750 for liten buffé inkl 2 stk 0.25 l brus, kaffi skulle de ha ekstra for.ellers var maten smakløs og fantasiløs, torsken var tørrkokt som skinken også var. Stay away

3  Takk, Harald B
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Dårlig og meget dyr søndagsbuffet. Prisen burde gjenspeilet kvalitet på maten, det er langt fra tilfelle her. Dårlig utvalg, tørr mat og lite koselig lokale. Betjeningen var imidlertid høflige og blide.

2  Takk, 223linev
Jens19812013, Manager på Havila Hotel Raftevold, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei, vi har dessverre ikke noe Søndagsbuffet på First Hotel Raftevold.

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over Hornindalsvatnet på den ene siden av hotellet! Litt støy fra trafikk på denne siden også. Ikke AC, så vinduer må være åpne.
Ok frokost.
Kjempelytt mellom rommene, her hører man det meste.
Resepsjonisten var superpositiv og ordnet rom der alle fikk plass.
Bra med lademulighetet for elbil rett i nærheten.

Takk, jbratter
Jens19812013, Geschäftsführer på Havila Hotel Raftevold, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding!

Anmeldt 20. mai 2018

De som jobber der, er hyggelige og serviceminded, men hotellet er underbemannet. Heisen virket ikke, men ikke noe skilt noe sted om at den ikke virker. Veldig mørkt på rommet for det mangler taklampe. Grusomt vegg-til-vegg teppe i ganger og trappene. Manglende informasjon i 2.etasje hvor man skal gå til frokosten. Sammenlignet med de fleste norske frokostbuffer, så var denne ikke bra. Hardt dopapir. Det eneste som var bra nok med hotellet, er beliggenheten som er idyllisk og badet. Hotellet går så bra som det gjør på grunn av manglende konkurranse. Resepsjonen ble bemannet av servitøren i restauranten, så det ble mye venting!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ingeborg56
Jens19812013, Inhaber på Havila Hotel Raftevold, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Tusen takk for din tilbakemelding!