Linda O
      kr 2 350
    20.2 km fra Havila Hotel Raftevold
    Se flere hoteller i Hornindal
    Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom sent til Hotel Raftevold. Sjekket raskt inn og satte oss i restauranten. Der fikk vi beskjed om å bestille raskt, da kjøkkenet stengte klokken 21. Vi kom dit ca 20. Etter en halvtimes venting kom maten, som var helt ok til en stiv pris. Flombelysning i taket gjorde at vi gikk å la oss klokken 22. Drog avsted etter en god frokost!

Vi manglet adapter til kjølebagen vår, så var de så hjelpsomme at vi fikk plassere den med matvarer i kjøkkenets kjøleskap. Det var vi veldig takknemlig over :)

1  Takk, Eli Marie R
    Anmeldt 21. juli 2020

Me kom til Hornindal om ettermiddagen, me vart teken imot på ein flott måte og effektivt sjekka inn på rommet. Rommet var reint og fint med flott utsikt over vatnet. Senga var god.

Me var svoltne og freista å få oss middag i restauranten. Kanskje som ein følgje av covid-19 måtte me tinga maten i baren. Han som tok imot bestillinga kunne ikkje norsk. Me valde stekt kylling med sopp. Me fekk retten i normal tid, den var pent presentert og smakfull, men dessverre ikkje heilt gjennomsteikt. Ingen snakka til oss i løpet av måltidet. Restauranten var nokså full. Når dei kom for å rydde av bordet spurte ingen om maten var god til tross for at me ikkje hadde ete opp og synleg usteikt kylling var att på tallerkenen, når me likevel forklarte (på engelsk) at kyllingen ikkje var gjennomsteikt fekk me eit mumlande «sorry» til svar.

Til frukost dagen etter vart det litt klabb og babb med å finne rett bord. Det heile vart litt meiningslaust når det likevel var buffet med lite organisert kø.
    På frukostbuffeten var det ok utval, men det som normalt skal vere varmt (egg, bacon, pølser osv.) var kaldt. Mens kaffien på termos var heller lunken.

Me la også merke til at delar av betjeninga på frukostservering var dei same som var på i restauranten kvelden før.

Du svelt ikkje på Raftevold, men ikkje forvent utkvilt og smilande tilsette eller vellaga og minneverdig mat.

Romtips: Flott utsikt mot vatnet er greit å bestille
    Takk, Storsame
    Anmeldt 29. juni 2020

Alt var ikke kommet helt på plass og bemanningen var heller ikke tilbake etter covid-19 tiden. Hotellet har en fin beliggenhet og rommene manglet litt rengjøring etter at det var stengt i noen måneder. Vi spiste middag ved hotellet og maten var ok selv om en måtte vent lenge på maten slik de andre var ferdigespiste.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, HenriksenBerg
    Anmeldt 16. februar 2020

Det luktet rottent på badet, som om det ikke var gjort noe på mange måneder. Middagen var ikke god på smak, spesielt fiskerettene, gammel fisk. Ved utsjekk presterer resepsjonist å diskutere på en prisavtale som var gjort flere måneder i forveien. Uhøflig og ikke serviceminded personale. Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
    1  Takk, stinekipp1
    Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Kjøpte middag til storfamilien. Stusselig mat for dei voksne, bedre for barnemenyene. Uprofesjonell betjening

Mer er ikke å si, vet ikke hvorfor det må tynes ut 200 tegn fra tripadvisor for å kunne gi tilbakemelding

Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, _ysteina