Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Hytta vi bodde i hadde et stort behov for en vask og litt oppgradering. Joda det var billig men allikevel , litt bedre hygiene burde det vært. Sanitærbygget hadde også sett bedre dager, møkkete og jordslag i dusjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Cecilie L
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du er ute etter å bo på en «hytte-hytte», så er dette stedet! Vi valgte «Loftstogo» som var akkurat som forventet. Rent sanitærbygg! Kommer tilbake hvis Gaustatoppen skal bestiges flere ganger... Veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Jens F
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Bodde her to netter. Dette er en enkel plass. Det er en stor gressplen nede mellom fjellene. Her blir det tidlig skygge og det er ingen turmuligheter med mindre du vil gå langs en trafikkert vei. Sanitæranlegget var OK. Ville valgt noe annet en annen gang.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, EliseHel
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

En overnatting i telt. Besøkt tre ganger tidligere.

Hyggelig personale, rolige omgivelser og rene toaletter/dusj i "nytt" servicebygg.
Men fikk ikke ordentlig varmt vann i dusjen, som et lite minus.

Flott utsikt til Gaustatoppen, og kort vei til Rjukans attraksjoner.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, TER42
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Overnattet i telt, området var tørt selv om det vært en del nedbør når vi bare der.
Nytt dusj og toalett anlegg, men dusjene hadde ikke varmt vann når det vært mye folk på campingen. Dette holder ikke mer man må betale ekstra for dusj. Eieren beklager heller ikke dette, men mente vi ikke hadde skrudd varmen nok opp- useriøst.

Dato for oppholdet: august 2017
3  Takk, Øyvind K. S
Rick B, Manager på Rjukan Hytte og Caravanpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Dear mr. øyvind,

thank you for the review,

About the complain of the hot water. It is a brand new toilet facility that just opened. And we still have some startup problems, this week the plumber will come to fix the problem.

We are sorry you got the impression That we do not care about our customers, But if we receive complains we try to see if we can improve something about the problem.