Anmeldt 21. juli 2020

Kom hit på kvelden for å overnatte før turen til Gaustatoppen dagen etter. Mange plasser til telt og forholdsvis greie teltplasser, men kjørte oss nesten fast da veien går over gress (regn = gjørme). Nytt bygg til wc/dusj, men SVÆRT dårlig renhold, ikke papir eller annet til å tørke hendene etter vask. Kjøkkenrom med kontakter og mulighet for å koble kjølebokser til strøm. Ikke annet utstyr som kjøleskap/frys eller utstyr/ovn. Ligger nede i dalen, lite sol - fuktig. Stille på kvelden. Dårlig score er mest pga veldig dårlig renhold og plassering.

Takk, Camilla L
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi lå over to netter i telt da vi skulle til Gaustatoppen. Var den campingplassen som lå nærmest Rjukan sentrum og med flott panoramautsikt mot nettopp Gaustatoppen. Rent og pent på toalettfasilitetene. Kjedelig uteområde, kunne vært noen piknikbenker der og lekeplassen kunne vært oppgradert. Men bra beliggenhet i forhold til Rjukans severdigheter

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Trine1972
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Koselig og enkel plass. Var veldig greit å kunne booke hytte på nettet da vi ankom sent etter tur på Gaustatoppen som ligger like ved. Greie fasiliteter, rolige og fredelige omgivelser generelt på campen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, malinamunds1
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Hytta vi bodde i hadde et stort behov for en vask og litt oppgradering. Joda det var billig men allikevel , litt bedre hygiene burde det vært. Sanitærbygget hadde også sett bedre dager, møkkete og jordslag i dusjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Cecilie L
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du er ute etter å bo på en «hytte-hytte», så er dette stedet! Vi valgte «Loftstogo» som var akkurat som forventet. Rent sanitærbygg! Kommer tilbake hvis Gaustatoppen skal bestiges flere ganger... Veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Jens F