Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig campingplass med store fine gressplener å stå på. Tips er å kjøre et stykke in for vidunderlig utsikt mot Gaustatoppen. Fin sti ned til elven Måna, ellers ikke så mye å gjøre. Vi har bobil og er fornøyde med fasilitetene på plassen: bra med strømplasser, oppvaskmuligheter och rent og fint sanitæranlegg.

Takk, Sandra I
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Det som slår positivt ut er den korte avstanden til Rjukan sentrum. For oss som overnattet tre døgn i telt, så er det også positivt at marken, gressplenen er så jordholdig at den absorberer regnvann. Også positivt at det ikke var noen spikertelt. Alle gjestene kom for å oppleve kultur og natur i Rjukan. En plass for reisende. Ikke støt, fest og styr.

Men det er dessverre en del forbedringspotensiale:
- det er få uttak til strøm for camping og telt
-veldig dårlig muligheter for matlaging. Burde vært enkelt å sette inn noen komfyrer
-ikke mulig å sette seg inn og spise
-dårlig mulighet for vasking av klær
-deler av plassen er sjabby, med ødelagte stoler og bord. Slikt må vel kunne ryddes?

3  Takk, 338clausr
Anmeldt 22. juli 2020

Hytta vi leide var en stor skuffelse. Den bar preg av å ikke ha blitt rengjort etter forrige besøk da det var smuler i senga og stekefett rundt koketoppen. Den utslåtte sovesofaen var skjev og svært vond å ligge på, så her ble det lite søvn. Hytta hadde ikke innlagt vann, og heller ikke egen dusj eller toalett. Vannet hentes utenfor ved en drikkevannskilde. Fellesområdet for dusj og toalett var heller ikke gjort ordentlig rent. Det var hår og støv inne i dusjen og vannkranene hadde fettmerker fra fingre. Her var det altså tydelig at smitteverntiltakene ikke ble fulgt.

1  Takk, Annukri
Anmeldt 21. juli 2020

Kom hit på kvelden for å overnatte før turen til Gaustatoppen dagen etter. Mange plasser til telt og forholdsvis greie teltplasser, men kjørte oss nesten fast da veien går over gress (regn = gjørme). Nytt bygg til wc/dusj, men SVÆRT dårlig renhold, ikke papir eller annet til å tørke hendene etter vask. Kjøkkenrom med kontakter og mulighet for å koble kjølebokser til strøm. Ikke annet utstyr som kjøleskap/frys eller utstyr/ovn. Ligger nede i dalen, lite sol - fuktig. Stille på kvelden. Dårlig score er mest pga veldig dårlig renhold og plassering.

Takk, Camilla L
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi lå over to netter i telt da vi skulle til Gaustatoppen. Var den campingplassen som lå nærmest Rjukan sentrum og med flott panoramautsikt mot nettopp Gaustatoppen. Rent og pent på toalettfasilitetene. Kjedelig uteområde, kunne vært noen piknikbenker der og lekeplassen kunne vært oppgradert. Men bra beliggenhet i forhold til Rjukans severdigheter

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Trine1972