TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 10. august 2018

Har nettopp tilbragt tre døgn på Nes gård. Svært trivelig sted. Et vertskap og personale som gjør det de kan for man skal ha det bra. Dette gjelder oppholdet på gården, turforslag osv. Et flott utgangspunkt for turer i området.
Gården er pent innredet i gammel stil. Godt vedlikeholdt. Frokosten er god (ikke overdådig) med et bra utvalg av pålegg. Alt ser delikat ut selv ved sterk pågang av mange frokostgjester. Vi hadde tre middager (tre retter). Velsmakende og pent anrettet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Per0806
Anmeldt 12. juli 2018

Du blir møtt av et vertskap hvor personlig service er ekte og behagelig. Nes Gard har en fantastisk beliggenhet. Bademulighet i fjorden (for de som liker en frisk dukkert), fantastisk god mat og fine rom. Stedet er ikke blant den rimelige kategorien, men kan varmt anbefales når man ønsker å unne seg det lille ekstra.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, HAMyre
Anmeldt 13. januar 2018

Vi var 21 kolleger fra BIR (Bergen) som hadde Nes Gard som base en helg i september 2017. Noen kom fra topptur i Hurrungane og noen kom rett fra jobb i Bergen. Personalet møtte oss med en langt over gjennomsnittlig hyggelig og hjertevarm atmosfære! Koselige rom, svært god mat og særdeles hyggelig personale gjorde denne helgen til et høydepunkt i tursesongen 2017. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kirsten G
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Dette var et nydelig overnattingssted! Anbefales på det varmeste! Personlig service, nydelige, ulikt innredede rom og et særdeles hyggelig vertskap! Perfekt utgangspunkt for naturopplevelser eller for vandring i norsk historie. Verten kan masse om lokalhistorie og hjelper med familiekrøniker og lokalhistorie.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mof73
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Alle som ønsker en plass å sove på sin reise i Sogn, bør prøve Nes Gard.
Et nydelig lite sted, med et fantastisk imøtekommende vertskap. Her føler en seg velkommen og ivaretatt helt fra første stund.
Det var bare kjøkkensjefen som var der da vi kom, men som den naturligste ting i verden, tok han imot oss, svarte på spørsmål, viste oss rommet og serverte oss lokalt øl.... Og den gode maten vi fikk servert!!!!!!
Et opphold vi aldri glemmer hadde vi hos dere på Nes Gard.
Takk for oss

Dato for oppholdet: juli 2017