“Kjempe god sushi!”
Anmeldelse av Sushi Bar Mostra

Sushi Bar Mostra
Vurdert som nr. 15 av 34 Restauranter i Skala
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

De hadde god service og var rask å lage maten. Vi bestilte flere retter og de ansatte anbefalte. De som egentlig ikke likte sushi til vanlig syntes også det var godt.

Takk, 477Andrine

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vanvittig bra Sushi! Lekkert sted og nydelig atmosfære! Meget bra service! Patmos er en herlig øy som har det meste!

1  Takk, Tomas R
Anmeldt 28. august 2018

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Anmeldt 26. juli 2018

Reisende som så på Sushi Bar Mostra, så også på

Patmos, Dodekanesane

Har du vært i Sushi Bar Mostra? Del dine erfaringer!