TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Vi hadde en femretters med vinpakke. Servicen var upåklagelig, stemningen på topp og mat+vin var nydelig! For noen kombinasjoner... En svært vellykket kveld, vi gleder oss til neste besøk!

Anbefaler champagne på brygga før middagen; - magisk!!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, KSL0202
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

I nydelige omgivelser koste jeg meg veldig med god mat og flott servering. Silje og Sven Helge spilte og sang helt nydelig og gjorde kvelden helt magisk sammen med det damstille havet. Flott kveld. Kommer tilbake neste onsdag... Blir burger da, prøvde fiskesuppe med hell denne gang. Silje er jordnær og en dyktig sangerinne vi gjerne hører mere av.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Blomsteranne
Anmeldt 17. august 2015

Vi i Max Marketing Gruppen har brukt Verftet i Ny-Hellesund flere ganger i forbindelse med budsjettsamlinger, kundearrangementer eller bare interne mindre møter.
Rammene og atmosfæren på Verftet er helt unikt.
Leilighetene er bra, området er idyllisk og stedet en skikkelig perle. (til og med midt på vinteren)
I restauranten hos Bølgen & Moi får man deilig mat, drikke og god service.
Oppsummert er området er midt i blinken for bedriftssamlinger, også dagsseminar.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Roger H
Anmeldt 15. juli 2015

Verftet består av små leiligheter i to etasjer + hems. De er enkelt, luftig og praktisk innredet. Flere av dem har utsikt rett ut mot havet, og området er ett av de aller vakreste i sørlandsskjærgården. Leilighetene fungerer helt fint, bortsett fra at vi bare fikk én nøkkel, noe som var litt upraktisk da vi var flere voksne som bodde der og som hele tiden måtte finne ut av hvem som hadde nøkkelen når osv. Det var fint sommervær da vi var der, og jeg tror nok det ville vært en ganske annen opplevelse hvis det var regnvær og vind.

Bølgen & Moi har restauranten der, og de serverte (selvfølgelig) særdeles deilig mat. Særlig røkelaksen var sjeldent god.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Kvaaa
Anmeldt 11. januar 2015

Vi var her tidlig i januar i år; på jobb-konferanse i ett døgn. Regn og vind ankomstdagen, men det gjorde ingenting! Nydelig mat, super service og atmosfære. Neste dag våknet vi til blå himmel og sol. En perle av et sted! Også vinterstid.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, 176geirh