TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Det er verdt å besøke for servicen skyld. Ble servert av en utrolig hyggelig servitør (servitrise) med polsk herkomst, som gjorde besøket ekstra bra. Maten er helt ordinær og prisen i overkant, men det må man forvente i havgapet. Flott sted.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, eDavidK
Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Først en utsøkt middag hos naboen, Bølgen&Moi. Deretter overnatting i en velutstyrt leilighet. Frokost med hjemmebakt brød levert fra den samme naboen. Kaffekoppen i solveggen tidlig på morgenen. Se på at folk i sundet våkner opp, og den første båten komme seilende. Avslutte det hele med ferga gjennom den flotte skjærgården inn til Høllen.
Det er umulig ikke å sette topp karakter...

Ja, leilighetene kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, jo-og-co
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Vi hadde en femretters med vinpakke. Servicen var upåklagelig, stemningen på topp og mat+vin var nydelig! For noen kombinasjoner... En svært vellykket kveld, vi gleder oss til neste besøk!

Anbefaler champagne på brygga før middagen; - magisk!!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, KSL0202
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

I nydelige omgivelser koste jeg meg veldig med god mat og flott servering. Silje og Sven Helge spilte og sang helt nydelig og gjorde kvelden helt magisk sammen med det damstille havet. Flott kveld. Kommer tilbake neste onsdag... Blir burger da, prøvde fiskesuppe med hell denne gang. Silje er jordnær og en dyktig sangerinne vi gjerne hører mere av.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Blomsteranne
Anmeldt 17. august 2015

Vi i Max Marketing Gruppen har brukt Verftet i Ny-Hellesund flere ganger i forbindelse med budsjettsamlinger, kundearrangementer eller bare interne mindre møter.
Rammene og atmosfæren på Verftet er helt unikt.
Leilighetene er bra, området er idyllisk og stedet en skikkelig perle. (til og med midt på vinteren)
I restauranten hos Bølgen & Moi får man deilig mat, drikke og god service.
Oppsummert er området er midt i blinken for bedriftssamlinger, også dagsseminar.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Roger H