TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Med nye eiere er steder blitt mer enklere og med en begrenser meny. Vi hadde gryterett og hamburger som smakte utmerket. Gryteretten var himmelsk.
Det kan være vanskelig å finne båtplass så du må smøre deg med litt tålmodighet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tunlid
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Ankom ca 1800. Bestilte fiskesuppe m/brød og Farris. Suppa kom etter kort tid, og smakte fortreffelig. Porsjonene var store med mye fisk og grønnsaker. Godt! Når måltidet var over, var alle godt forsynt. Kaffen etterpå satt prikk over i'en. Anbefales .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Geir Arnt H
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Det er verdt å besøke for servicen skyld. Ble servert av en utrolig hyggelig servitør (servitrise) med polsk herkomst, som gjorde besøket ekstra bra. Maten er helt ordinær og prisen i overkant, men det må man forvente i havgapet. Flott sted.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, eDavidK
Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Først en utsøkt middag hos naboen, Bølgen&Moi. Deretter overnatting i en velutstyrt leilighet. Frokost med hjemmebakt brød levert fra den samme naboen. Kaffekoppen i solveggen tidlig på morgenen. Se på at folk i sundet våkner opp, og den første båten komme seilende. Avslutte det hele med ferga gjennom den flotte skjærgården inn til Høllen.
Det er umulig ikke å sette topp karakter...

Ja, leilighetene kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, jo-og-co
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Vi hadde en femretters med vinpakke. Servicen var upåklagelig, stemningen på topp og mat+vin var nydelig! For noen kombinasjoner... En svært vellykket kveld, vi gleder oss til neste besøk!

Anbefaler champagne på brygga før middagen; - magisk!!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, KSL0202