eDreams
Priceline
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten er stengt sommeren 2020, så anmeldelsen gjelder leilighet.

Beliggenhet: magisk
Rom/planløsning: moderne innredet, møbler fra Sunday design bl.a. Velutstyrt med vaskemaskin og oppvaskmaskin. Litt trangt. Kullgriller i fellesområdet. Siden restauranten er stengt er det ingen mulighet for å kjøpe noe - du må ha med alt. Det er mulig å ta ferge inn og ut, men dette tar litt tid.

Tilbud: leie av båt (summer fun - ganske liten), kajakk, robåt.

Hyggelig og svært hjelpsomme eiere. De fortjener all ros.

Anbefaler å ha med egen båt, og våtdrakt til barna for bading. Book tidlig så du får leilighet på brygga med havutsikt. Ha med fiskesaker, så har du noe å drive med i dårlig vær.

En liten kiosk eller automat unna femmer’n!

Takk, 791olam
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Festlige antrekk på de ansatte. Morsomt konsept men litt for kjedelig mat. Her kunne man gjort mer uten større kostnader. Vanskelig å få plass med båt. Hyggelig betjening og greie nok priser, men maten....

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, janolavg2015
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Med nye eiere er steder blitt mer enklere og med en begrenser meny. Vi hadde gryterett og hamburger som smakte utmerket. Gryteretten var himmelsk.
Det kan være vanskelig å finne båtplass så du må smøre deg med litt tålmodighet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, tunlid
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Ankom ca 1800. Bestilte fiskesuppe m/brød og Farris. Suppa kom etter kort tid, og smakte fortreffelig. Porsjonene var store med mye fisk og grønnsaker. Godt! Når måltidet var over, var alle godt forsynt. Kaffen etterpå satt prikk over i'en. Anbefales .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Geir Arnt H
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Det er verdt å besøke for servicen skyld. Ble servert av en utrolig hyggelig servitør (servitrise) med polsk herkomst, som gjorde besøket ekstra bra. Maten er helt ordinær og prisen i overkant, men det må man forvente i havgapet. Flott sted.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, David K