eDreams
Priceline
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott sted, vi har hatt en super sommerferie uke med varmt og fint vær. Digg temperatur i sjøen og mye bading. Taxibåten til Helgøya for en historisk vandring i ruiner etter 2 verdens krig.
Opphold her anbefales, fine leiligheter til en helt overkommelig penge. Vel verdt!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, gaute_2017
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk aften. Restauranten har nettopp åpnet etter tre år uten eiere/drivere. Flott innstilling til både eier og personale; dette er noen som vil noe ... selv om alt ikke var på plass- men det kommer.
Anbefales på det varmeste: Blåskjell med husets prosecco. Jeg kommer til å komme innom på retur for å bli "well dined and well wined". FANTASTISK!

1  Takk, Stein F
Anmeldt 28. juli 2020

Vi tilbrakte 1 uke på Verftet i juli 2020. Dette stedet ligger utrolig fint til og med rutebåt 5 ganger om dagen er det enkelt å komme hit. Vi leide også en liten båt (Pioner) med 20 hk påhengsmotor og turen inn til Høllen Brygge tok ikke mer en ca. 20 min. Greit med egen båt når en skal hamstre inn blåskjell eller reker for leilighetene som vi hadde (2 familier) hadde ikke fryser. Leilighetene er veldig fine, praktiske og lyse. Uteplassen og badestranda var suveren. Det meste av hva en trenger for å lage en skikkelig sørlandsmiddag var tilgjengelig på kjøkkenet. Wi-Fi fungerte helt utmerket. Dette var også ett av få steder vi har vært hvor trykket i dusjen var slik at en faktisk følte at en ble etter en dusj. Øya er kupert så turer rundt kunne være litt utfordrende, spesielt med en eldre hund. Olavs-sundet og besøk til kystfortet anbefales på det sterkeste. Eneste aberet var at restauranten var stengt (men det fikk vi informasjon om før vi ankom). Et slikt sted fortjener en restaurant som kan servere sørlandske perler og servere godt drikke. Rart at ingen ser muligheten selv om sesongen er kort. Kommunikasjonen med verten før vi ankom var utmerket og det var også nettsidene til Verftet. Vi fikk masse gode tips før vi ankom og verten hadde alltid tid til en prat når det var noe vi lurte på. Vi kommer igjen :-)

Takk, Sven_ErikA_13
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten er stengt sommeren 2020, så anmeldelsen gjelder leilighet.

Beliggenhet: magisk
Rom/planløsning: moderne innredet, møbler fra Sunday design bl.a. Velutstyrt med vaskemaskin og oppvaskmaskin. Litt trangt. Kullgriller i fellesområdet. Siden restauranten er stengt er det ingen mulighet for å kjøpe noe - du må ha med alt. Det er mulig å ta ferge inn og ut, men dette tar litt tid.

Tilbud: leie av båt (summer fun - ganske liten), kajakk, robåt.

Hyggelig og svært hjelpsomme eiere. De fortjener all ros.

Anbefaler å ha med egen båt, og våtdrakt til barna for bading. Book tidlig så du får leilighet på brygga med havutsikt. Ha med fiskesaker, så har du noe å drive med i dårlig vær.

En liten kiosk eller automat unna femmer’n!

Takk, 791olam
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Festlige antrekk på de ansatte. Morsomt konsept men litt for kjedelig mat. Her kunne man gjort mer uten større kostnader. Vanskelig å få plass med båt. Hyggelig betjening og greie nok priser, men maten....

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, janolavg2015