Priceline
Go to your Happy Price
Agoda.com
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Sofasara
kr 3 430
    7.1 km fra Bratland camping
    Se flere hoteller i Haukeland
    Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på en helgetur, på en av de minste hyttene. Den hadde en køyeseng med plass til tre, et bord og tre stoler, en stekeplate og kjøleskap. Det passer helt ok hvis du kun skal sove der. Noe vi skulle, det er buss forbindelser til Bergen rett utenfor. Vi kjørte bil, og det er plassert en pengebom rett utenfor. Dusj og toalett er helt ok. Minus at man ikke kan regulerer varme selv og ikke håndtak. Dusjene og toalettene lukter en del dessverre. Vi kommer til å se etter er annet sted å sove neste gang. Men pluss med lekeplass oppe ved hyttene og muligheten for å ta seg en dukkert.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, 340madelenj
    Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde her fra 14/7-17/7 i Buen hytte. Grei hytte m/stue m/TV , lite bad og kjøkken krok m/2 kokeplater og kjøleskap i 1 etg .Helt grei beholdning av kjøkken utstyr.. 2 soverom i 2 etg. Liten veranda under tak i 2 etg. Savnet utemøbler. Veldig bra kollektiv transport inn til Bergen by,under 30 min m/buss+ bybane ...ofte avganger og veldig enkelt å finne ut av .
    Eierne og betjening på Bratland Camping var veldig imøtekommende og hyggelige.
    Bor gjerne her igjen 😊😊

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, greton18
    Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Nok en hyggelig tur til Bergens beste campingplass er over. Som vanlig utmerket service med veldig hyggelige campingverter. Neste tur til Bergen blir Bratland camping garantert base for oss da også. Vi sees 😊

Dato for oppholdet: juni 2018
    1  Takk, Svein-K
    Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, fin beliggenhet, med nødvendige fasiliteter. Ikke langt fra Bergen . Vi måtte teste ut kano. Flotte turløyper i nærheten. Kiosk med ferske brød og rundstykker.
    - Støy fra veien
    - Dårlig Wi-Fi

Dato for oppholdet: juni 2018
    1  Takk, Christer O
    Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Overnatter på Bratland Camping i forbindelse med en dåp. Blir tatt imot av et hyggelig og imøtekommende vertskap. En gjennomtenkt campingplass med alt en trenger av dusjer, kjøkken, vaskerom,tv-stue osv. Og ei supert grillhytte med plass til hele slekta på middag. Vi kommer helt sikkert tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, Nina Etterlid L