“En drøm?”

Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Pianfei
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 7. oktober 2013

Var på reise med gode venner da sulten tok oss og helt tilfeldig oppdaget vi et skilt langs veien til
"Ristorante Pizzeria" La Ruota i Pianfei. Vi har vel aldri noen av oss, fått en større overraskelse.
Inn bar de inn lekre retter, som ble toppet med det mest overdådige dessertbord vi ikke hadde sett siden vi var på cruise. Betjeningen var like gjennomført som maten. Alle inklusive eier Emilio var strålende, har lyst til å nevne vår Angelo, som måtte være en eiers drøm å ha i staben. Da regningen ble presentert, trodde vi ikke det var sant, value for money!!
Oppsummert , vi reiste derfra lyriske over hva vi hadde opplevet.

Dato for besøk: oktober 2013

Reisende som så på La Ruota, så også på

Chiusa di Pesio, Province of Cuneo

Villanova Mondovi, Province of Cuneo
Margarita, Province of Cuneo

Har du vært i La Ruota? Del dine erfaringer!