Disneyland® Paris 1-dagsbillettinngang med tur-retur-tog fra Paris

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Disneyland Park på
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Sur dame som tok i mot på plaza garden resturant. Der hadde vi reservert bord, men de hadde ikke notert ned. Tross en bekreftelse på Mail. Men vi måtte gå.
Vi spiste på pirat of caribian resturant,
her er atmosfæren utrolig flott og koselig.
Men desverre er dette stede kun en «pengesluk» tjene penger og ingen kundeservice og til noen grusome priser. Her må du bestille alt med engang. Inkludert dessert. De kommer å leverer regning uoppfordret. Men maten er god.
Ikke ta med de minste hit eller om du har mat- allergi. (Gluten)
Vi veldig skuffet av parken ellers etter å ha betalt nesten 6000 kr for å komme inn i parken. Så er det kun en karusell for se største barna som er åpne. 3-4 var stengt. Dette betaler man da full pris for.
Tekniske problemer oppstår på de andre karusellene til stadighet. Etter 45 min vente tid. Stengte dem av en karusell og jentene måtte ut...denne var da stengt halve tiden i parken.
Reis ikke hit med større barn. Maks: 7/8 år. Ellers er parken koselig. Men å betale så mye for «koselig» det er drøyt. Anbefaler gardaland i Italia ved gardasjøen på det sterkeste. Her er det noe for alle aldere.
Velg dette i stede for Disney land! Dette her er IKKE vært pengene !!!!!!!!!!!!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Lull77
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

En barndomsdrøm i oppfyllelse! Men(!), synes en del av de ansatte kan ta et smilekurs, det er tross alt Disneyland! Det trakk også litt ned at noen av attraksjonene var på fransk. Vi er jo i Frankrike, men i en såpass internasjonal attraksjon burde det vært lagt opp til litt mer engelsk. Ellers anbefales Hyperspace på det sterkeste og ikke gå glipp av fyrverkeriet på slutten av kvelden!

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, everydaydreamer90
Anmeldt 26. august 2019

Rett og slett fryktelig slitsomt... Alt for mye folk, alt for mye kø, alt for mange uhyggelige ansatte, alt for dårlig mat og i tillegg alt for dyrt. Morsomme attraksjoner, men ikke verd å stå opptil 2 timer i kø.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, StineK282
Anmeldt 13. august 2019

Vi besøkte parken en varm dag mot slutten av juli. Den høye temperaturen begrenset nok antallet besøkende, for vi opplevde lite venting og mulighet til å kjøre alle attraksjonene vi ønsket. Maten i parken er ikke all verden, men slik er det jo ofte på disse stedene.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, torbj_rnj507
Anmeldt 23. juni 2019

Jeg var der med min familie. Vi hadde på forhånd lest oss opp på begge parkene. Det anbefales å kikke etter billige billetter på nettet, da det koster utrolig mye å gå inn i disse parkene. Ved åpningstidene var parken oversiktlig, men etter en drøy time var det helt fullt med mennesker. Vi opplevde kø ved absolutt alt i hele parken. Barna ville gjerne kjøre karuseller, men oversikt på utsiden kunne vise opp mot 120 minutters ventetid. Maten var dårlig og dyr.
Andre dagen besøkte vi Walt Disney Studioes. Denne parken hadde vi lest om på forhånd og hadde fått så dårlig kritikk at vi egentlig hadde tenkt til å droppe den.
Denne parken var mer oversiktlig og det var ikke så lange køer på karuseller heller. Her hadde vi smurt med oss matpakke, så man ikke måtte bruke tid til å stå i kø. Det oppsto flere show rundt i gatene som var veldig positive.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, MartheLunda