Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. juli 2018

Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte tar vel imot deg når du sjekker inn. Rommene er rene og pene, men mangler aircondition. Noe som gjør det forferdelig varmt hvis du får rom vendt vestover. Får du et rom andre veien, er det et sjenerende ventilasjonsanlegg som brøler i vei utover ettermiddagen. Ikke mulig å føre en samtale hvis du har vinduene åpne. Derfor trekkes én stjerne. Ventilasjonsanlegget blir heldigvis slått av etter hvert. Og da er et eksepsjonelt stille på denne siden av hotellet.
Romslig frokostsal med veldig godt utvalg av velsmakende mat.
Hotellet har en stor parkeringsplass med garantert plass til bilen din. Parkering er gratis.

Romtips: Når vifteanlegget er avslått er det utrolig stille, ellers er støynivået forferdelig!! på østvendte rom.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, KongHans1
Marie-Louise B, Manager på Quality Hotel Vanersborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej och tack för din feedback. Vi jobbar hela tiden med att vi ska förbättra oss och har tagit till oss dina synpunkter gällande värmen samt störande ventilationssystem. Härligt att höra att ni var nöjda med vår frukost. Vi önskar er välkomna tillbaka!

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Rommet var av grei størrelse, to gode senger, men bare en liten lefsete pute i hver seng. Dynetrekket var tatt på på vranga.
Badet var greit, men ikke noe plass å sette fra seg noe på. Glassene på badet var tydelig brukt, da det var tannpastarester i begge!!
Stadig kø i resepsjonen da det var kun en der og hotellet var fullbooket.
Kjedelig bar plassert i resepsjonen så det innbød ikke til hyggelig samvær.
Frokost til kl 10, er litt tidlig på søndag og i ferietiden.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 142toveb
Anmeldt 31. mai 2018

Kanonbra service.
Måtte forandre dago for overnatting, og dette virket vanskelig å få til for kundeservice. Hotellet ordnet det med en gang. Helt supert :-)
Ellers var det en generelt høy serviceinnstilling til alle vi møtte av personalet.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, NilsVidar
Marie-Louise B, Chef på Quality Hotel Vanersborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Härligt att höra att ni var nöjda med er vistelse hos oss på Quality Hotel Vänersborg. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!

Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Hadde rom veldig langt fra heisen. Godt med litt trim, men veldig dårlig wifi borti der. Uflaks når jeg for en gang skyld skulle sitte på rommet og jobbe
Litt sliten dusj, men ellers OK bad. Merkelig vanskelig å finne en kontakt til å lade mobilen.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Reisepaatur
Marie-Louise B, Manager på Quality Hotel Vanersborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017

Tack för din feedback. Vi jobbar hela tiden på att förbättra oss och tar till oss dina synpunkter. För några dagar sedan bytte vi internet leverantör så nu ska WiFi fungera mycket bättre.

Anmeldt 28. august 2017

Vi var to par som bestilte golfpakke på hotellet. Bestillingen fungerte godt, og vi bli hyggelig tatt i mot ved ankomst. Golfbanene som hotellet ordnet etter vårt ønske var som vi ønsket, og innholdet i hotellets store golfpakke ble oppfylt fult ut. Frokost bufeen var rikholdig, men kalde egg og halvvarmt bacon trakk litt ned. Middagen var tilfredsstillende, og vinanbefalingen til denne var bra.
Vi hadde et fint opphold og en hyggelig golfweekend.

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, tcbrors
Marie-Louise B, Manager på Quality Hotel Vanersborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Tack för ditt svar. Härligt att höra att ni var nöjda med er vistelse i Vänersborg. Välkommen tillbaka på en ny golfweekend!