Anmeldt 23. august 2018

Vi hadde et fint opphold, men med 5 personer ansvarlige for frokosten må det være mulig å fylle på med den typen brød man går tom for. De gjenværende brødtypene fristet ikke oss, heldigvis smakte osterundstykkene godt. Middagen vil fikk i baren/puben smakte veldig godt.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, jornr7
QHGalaxen, Hotelldirektör på Quality Hotel Galaxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hej jornr7

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme.
Det är viktigt för oss i vår strävan efter förbättring, och jag tar det vidare till frukostansvarig.

Önskar dig en trevlig dag och hoppas få välkomna er åter.

Anmeldt 27. juli 2017

Hyggelig resepsjonist. Vi overnattet her to døgn. Vårt første værelse var med dobbelseng. Da vi dag to ville bytte til et rom med to enkle senger ble det kalt for oppgradering og 200 svenske ekstra. Rommet vi hadde første natten hadde utsikt mot byen, andre natten mot en parkeringsplass og trær. Sengene på rom nummer to var meget gode, og vi sov godt hele natten selv om vi snudde på oss i sengen. Internettet var ikke brukbart til streaming av TV, men ok til email og avislesing. Frokosten var grei med mye å velge blant. Vi savnet kjøleskap. Der var en løs vifte som var til erstatning for manglende aircon. Parkering kostet 50 svenske pr døgn.

Romtips: Sørg for å få et rom med to enkle senger i stedet for dobbeltseng
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Svein U
Fredrik J, Front Office Manager på Quality Hotel Galaxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2017

Tack snälla Svein U för ditt omdöme!
Jag är glad att höra att ni uppskattade sängarna och att ni fick en bra start på dagen med vår frukost.
Vi har olika typer av dubbelrum, våra mindre dubbelrum med utsikt över staden har en 160cm bred säng medan våra lite större standard dubbelrum med utsikt över parken har två 90cm breda sängar.
Vi har även fantastiska superiourrum där man förutom kaffe/té-maskin har tillgång till kylskåp.

Vi önskar Er en fortsatt fin sommar och ett varmt välkomnande tillbaka!
Med vänlig hälsning,
Julia,
receptionschef

Anmeldt 21. juli 2017

Hyggelig betjening. Hotellet ligger sentralt med gode parkeringsmuligheter. Derfor var det heldigvis kort vei til sentrum av byen .Rommet var uten aircondition og litt nedslitt bad. Litt for enkel restaurant del, men det gjorde ikke så mye da det var gangavstand til sentrum av byen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hansw900
Fredrik J, Front Office Manager på Quality Hotel Galaxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Stort tack Hans W för ditt omdöme!
Jag är glad över att vår trevliga personal tagit väl hand om Dig under din vistelse hos oss.
Kul att du uppskattar parkeringsmöjligheterna och visst är det skönt att kunna ställa ifrån sig bilen nära för att sedan kunna ta en promenad på två minuter till centrum?

Jag hoppas att du vill komma och hälsa på oss snart igen.
Trevlig sommar!
Med vänlig hälsning,
Julia
receptionschef

Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Et OK hotell. OK rom. Veldig hyggelig betjening (blide, hjelpsomme, lette å snakke med). OK plassering, ingen utsikt. Frokosten var bra. Lunsj var også bra. Fantastisk pannekake-kake.

Konferansedel var noe slitt, men god luft og god tilgang på vann.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Ronny B
Fredrik J, Receptionschef på Quality Hotel Galaxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2017

Jag tackar så mycket för din återkoppling gällande din vistelse hos oss på Quality Hotel Galaxen.
Din återkoppling är viktig för oss och hjälper oss med vårat arbete med ständiga förbättringar.
Jag ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss på Quality Hotel Galaxen

Anmeldt 11. september 2016

Sentrumsnært hotell med det meste du kan forlange av et overnattingsted i dag: Meget bra frokosttilbud, trivelig og imøtekommende betjening,og hotellrom som innbød til behagelig avslapning i gode senger. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, 646arildg
Fredrik J, Receptionschef på Quality Hotel Galaxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Tusen tack för din återkoppling gällande din vistelse på Quality Hotel Galaxen.
Din feedback betyder mycket för oss och hjälper oss i vårat dagliga arbete med ständiga förbättringar..
Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss på Quality Hotel Galaxen