Anmeldt 24. juli 2018

Vi overnattet på dette hotellet 2 ganger i forbindelsen med en reise gjennom Sverige, og var fornøyd med begge oppholdene. Det er god kapasitet på parkeringsplass ved hotellet, den er gratis fra 18.00 - 08.00. Det var svært varmt i perioden disse overnattingene ble gjennomført, men begge rommene hadde bordvifter som reduserte heten noe. Frokosten var som vanlig bra.

Takk, Reiseglad_60-modell
Anders E, Kundansvarig på Scandic Borlange, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hej Reiseglad,
Tack för att ni valde Scandic Borlänge för er övernatting. Så roligt att höra att ni är nöjda.
Ja det är väldigt varmt just nu överallt och så även hos oss. det finns som sagt fläktar att låna i receptionen om man behöver.
Välkomna åter!

// Anders E - Scandic Borlänge

Anmeldt 15. juli 2018

På en rundreise i sør-Sverige var dette ett av de beste hotellene å komme på - godt klimatiserte rom, god seng og god og variert mat - både til middag og frokost. Betjeningen; både i skranken og i restauranten var veldig imøtekommende og hyggelig - GOD SERVICE rett og slett! En god hotell-opplevelse

Takk, mariannev1969
Anders E, Kundansvarig på Scandic Borlange, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej, Tusen tack för er fina recension och ert toppen betyg på oss. Vi blir både stolta och glada.
Välkommen åter!

// Anders E - Scandic Borlänge

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Noe slitent hotell, men god størrelse og oppbygging på familierommet veier godt opp for det! Obs at bassenget er dypt og utrolig kaldt, men god frokost og et flott nabolag med kort vei til både lekepark og flere spisesteder! Kan anbefales!

Takk, CecHH

Hej och ett stort tack för er feedback. Så roligt att ni är nöjda med er vistelse hos oss.
Välkomna åter!

// Scandic Borlänge

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe koseligt hotell å ikke helt nytt men hva rolle spiller det når du blir tatt så godt i mot.
Det viktigste for oss er følgende :
- reint og pent
- hyggelig personal
- god frokost buffe, vi fortrekker mat lokalt når vi vi spiser middag
- at familie rommet er stor nok

Her levere de alt og skal det klages på noe er at bassenget er litt kaldt og det gikk treigt med rydding rundt frokost buffen, selve rydding under måltid gikk bra.
Godt utvalg av laktosefri produkter og med mye økologiske

Her er der trygt å stoppe

Takk, Sindre H

Hej Sindre,
Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback kring din upplevelse efter ert besök ho oss.
Feedback från våra gäster är viktigt för oss i vår strävan att hela tiden bli bättre.

Önskar dig/er en riktigt härlig sommar och ni är så välkomna tillbaka till Borlänge och Scandic.

// Anders Ericsson

Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Overnattet 2 netter i forbindelse med konferanse, jeg kom sent på kvelden og resepsjonisten var veldig hyggelig, rommet ble fikset i en fei da det var viktigst å komme seg i seng. Frokosten var meget bra og middagen på kvelden var flott. Selve hotellet bar noe preg av å være slitt. Men det var meget rent, maten var bra og betjeningen behandlet gjestene som kongelige.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ingridne
Anders E, Kundansvarig på Scandic Borlange, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2018

Hej Ingridms74,
Tack för din härliga recension. Vi blir så glada och stolta.
Hoppas du kommer till oss i Borlänge snart igen.
Hjärtligt välkommen!

// Scandic Borlänge