“Dårlig”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021

Skuffet etter så mye positiv omtale på forhånd. Lite imøtekommende personale og pizzaen var middels. Knivene var så dårlige at de nesten ikke skar gjennom pizzaen

Takk, gretetorillh

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Her får du servert fantastisk italiensk mat,med de beste smaker.
Service og mat var meget bra .
Vi spiste en nydelig forrett og pasta til middag.

Takk, johnnil63
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Her serveres det meget gode pizzaer. Det meste er å anbefale. Lokalet er kanskje ikke det som trekker opp opplevelsen, men det.gjør personalet og maten. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, p3rml
Anmeldt 26. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig plass med gode viner, Italiensk øl og god mat, mange av vinene fåes også på glass, hyggelig betjening.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Per971
Anmeldt 23. oktober 2019

Vi så de gode anbefalingene på TripAdvisor og bestemte oss for å forsøke stedet. Når vi kom ble det klart at restauranten var veldig italiensk på en god måte. Vi ble umiddelbart tatt imot på en familiær måte og lokalet var veldig hjemmekoselig. Pizzaen som vi spiste ga mersmak. De har et raust utvalg av viner og italiensk øl.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, lagatanic

Reisende som så på Trattoria Alberobello, så også på

Stenungsund, Vastra Gotaland County

Har du vært i Trattoria Alberobello? Del dine erfaringer!