Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet har det man trenger men ikke så mye mer enn det. Vi bodde her i 3 netter og syns det var litt dyrt. Det er hyggelig å hjelpsomt personell som jobber her. Det er frokost og hvis du betaler 100 DKK per person per dag. Denne frokosten er ikke verd dette. Det er litt yoghurt, frokost blanding, egg og litt pålegg. Er ikke resepsjon ansatte der på natten, men mulighet for å ringe et nummer får å få hjelp. Noe vi trengte og fikk prøvd. Hotellet ligger en 20 minutters tog tur fra sentrum. Tog stasjonen er ca 5 min gange fra hotellet. Det er en McDonalds og en fin italiensk resturant rett ved togstasjonen. Rolige og landlige omgivelser. Alt i alt et hotell som gir deg det du trenger men ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Kristoffer Hell V
Anmeldt 14. juli 2016

Hotellet hadde god frokost og behagelig rom. Kjipt at hotellet var så langt unna sentrum, og nærområdet var grusomt kjedelig. Men vi valgte å sove her for å slippe å betale så stor sum for å sove i sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, fruktsalat
Anmeldt 12. desember 2015

Her bør det være gratis å bo for å forsvare den elendige opplevelsen. Her er det tydelig at service ikke er en prioritet. Vi bestilte samme dag og betalte 1600 kr natten. Ikke føhner på rommet, og det var umulig å opdrive på de 4 dagene vi bodde der. Flere sto ute på natten og ikke fikk sjekket inn på automaten. Flere hadde fått innlåst sin bagasje på rom hvor de ikke fikk tilgang, og ingen personale på nattid.Noen måtte ta taxi videre til sentrum for å lete etter nytt hotell. 2 timer før frokost stengte var det tomt for egg, men ikke snakk om å fylle på da jeg etterlyste det. enormt lant tid i innsjekkingen. mange små ting som gjorde dette til det værste hotelloppholdet mitt totalt sett..

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 777ines
ZleepHotels, Chef  på Zleep Hotel Ballerup, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2015

Tusind tak for din anmeldelse, Ine. Vi tager dine kommentarer med i vores fortsatte stræben efter at forbedre os.

Når der bookes på ankomstdagen til en meget travl weekend, så er prisen højere end vores ellers lave priser. Mht. ind-checkning er vi desværre ikke tidligere informeret om, at gæster ikke kunne komme ind. Vi kan altid kontaktes uden for receptionens åbningstid, hvor en receptionist kan hjælpe gæster hele vej fra ind-checkning til værelset.

Jeg håber, vi ser jer igen.

Mvh
Lene

Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Dette hotellet anbefaler jeg ikke til noen! Fult av edderkopper overalt, og det virker som hotellet blir brukt som asyl hotell!! Ikke bemannet resepsjonen, så folk kommer og går hele døgnet! Velg ett annet hotell, spesielt om du reiser med barn

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Wengjin
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Hotellet er rimelig og ligger en liten halv time fra København . Hotellet tilbyr ingen service, kun en meget enkel frokost man betaler ekstra for. Anbefaler ikke dette for familie med barn, der man kanskje vil sitte litt i lounchen eller lobbyen, der dette ikke finnes!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Sungen