Hans Petter E
    kr 1 410
2.4 km fra Herning City Hotel
Se flere hoteller i Herning
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

God beliggenhet midt i handlegaten og mulighet for parkering av bil. Greie rom med fin størrelse, ok senger og godt renhold hver dag. Lys og hyggelig matsal men litt lite utvalg i frokostbuffeten, det kunne med fordel vært mer pålegg å velge mellom.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Eli N
Anmeldt 14. juli 2016

Personalet i resepsjonen kunne med fordel ha gjennomført et smilekurs. Greit rom, rent og pent. Veldig enkel frokost, men helt greit.Dessverre lå hotellet midt i et graveområde så det ble litt vanskelig tilgjengelig, men dette er jo bare temporært. Nær beliggenhete til greie spisesteder.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, jippi j
Anmeldt 5. mai 2016

Brukte dette hotellet ved et besøk til Boxen. Hotellet var ikke stort, men rommene var godt vedlikeholdt og rene.
Betjeningen var svært hyggelige og i imøtekomne. Hotellet lå sentral rett ved gågaten.
Kommer gjerne igjen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, HansPetterE
Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, rent og trivelig og veldig hyggelig betjening; supert for vårt behov denne begivenhetsrike helgen! God og passende frokost😋 passe avstand og god bussforbindelse til Boxen, det ble en super helg og vi regner med at Norge kvalifiserer seg til neste OL👍🏻

Takk, Trinemor2
Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Trivelig lite hotell, rent og ryddig. Meget hyggelig personale 😀. Sentralt ved gågaten. Gangavstand fra buss- /togstasjonen. Rolig omgivelser og mange gode spisesteder rundt på alle kanter. Nylig/pågående oppussing ( april 2016) . Ekstraservice med mulighet for kaffe på rommet 😀 .

Takk, torgeir ø