Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

God beliggenhet midt i handlegaten og mulighet for parkering av bil. Greie rom med fin størrelse, ok senger og godt renhold hver dag. Lys og hyggelig matsal men litt lite utvalg i frokostbuffeten, det kunne med fordel vært mer pålegg å velge mellom.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Eli N
Anmeldt 14. juli 2016

Personalet i resepsjonen kunne med fordel ha gjennomført et smilekurs. Greit rom, rent og pent. Veldig enkel frokost, men helt greit.Dessverre lå hotellet midt i et graveområde så det ble litt vanskelig tilgjengelig, men dette er jo bare temporært. Nær beliggenhete til greie spisesteder.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, jippi j
Anmeldt 5. mai 2016

Brukte dette hotellet ved et besøk til Boxen. Hotellet var ikke stort, men rommene var godt vedlikeholdt og rene.
Betjeningen var svært hyggelige og i imøtekomne. Hotellet lå sentral rett ved gågaten.
Kommer gjerne igjen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, HansPetterE
Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, rent og trivelig og veldig hyggelig betjening; supert for vårt behov denne begivenhetsrike helgen! God og passende frokost passe avstand og god bussforbindelse til Boxen, det ble en super helg og vi regner med at Norge kvalifiserer seg til neste OL

Takk, Trinemor2
Anmeldt 11. april 2016 via mobile enheter

Trivelig lite hotell, rent og ryddig. Meget hyggelig personale . Sentralt ved gågaten. Gangavstand fra buss- /togstasjonen. Rolig omgivelser og mange gode spisesteder rundt på alle kanter. Nylig/pågående oppussing ( april 2016) . Ekstraservice med mulighet for kaffe på rommet .

Takk, torgeir ø