Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Expedia.comUSD 157
eDreamsUSD 157
CheapTicketsUSD 157
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Sentralt plassert i Herning sentrum ligger dette moderne hotellet med svært kort vei til svært gode treningsfasiliteter og svømmebasseng.

Det som trekker litt ned var utvalget til frokost. Ingen kokt skinke eller hvit ost.

Det som trekker opp er tilgangen til svømmehallen som har et stort basseng med 140 cm dybde. Fradelt fra dette er det et basseng med klatrevegg og dybde nok for stuping. Det finnes også et boblebad og et terapibasseng.

Legger vil at prisen var svært god så er vi i sum godt fornøyd med hotellet.

1  Takk, joivha66
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Her kan du både bade i flott badeland og benytte hotellets gode treningsfasiliteter, inkludert i romprisen. Rommet har safe og en norsk tv kanal. Frokosten var helt ok uten å imponere. Hotellet ligger 2 minutters gange fra handlegaten og 5 minutter fra jernbanestasjonen.

Takk, nickmV1804CK
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Helt greit hotell, med flott treningssenter og stort badeland.
Bra parkeringsløsning, men husk å få lapp i resepsjonen. Ikke noe særlig mat annet enn en grei nok frokost. Byen virker fantastisk, flotte restauranter og masse fine butikker.

Takk, jonn harald r
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Dgi huset i Herning er et enkel hotell som er utmerket for en natt på foretnings besøk i Herning
Har bodd her tidligere, og en helt topp plass for inn og ut med en frokost underveis
Et hotell jeg gjerne besøker igjen og ikke og forglemme er de utrolig trivelige mennesker i resepsjonen

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, RoMa00711
Anmeldt 10. mars 2016 via mobile enheter

Svettelukt, kaffi og energidrikk i baren. Det rekker du (og blir tvunget til) å få me deg før du finner rommet. Det er litt rart å gå tvers gjennom treningssenteret før du kommer deg til rommet, men de ser ut til å like det godt de som springer, ror eller bare sitter og glor. Mat er kun frokost. Den er OK. Svært sentralt, meget god service. Rommene er ordinære. Praktisk med parkering i kjeller. Bare husk å be om P-bevis og legg det i ruta. Det tok 20 minutter før min bot var på plass....

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Opplevelsespioneren