Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Scandic i Herning har alltid vært det foretrukne valg når vi er i byen.
Men denne gang, var prisen doblet, uten at man fikk mer for pengene. Jeg vil nesten våge og si vi fikk mindre.
Møkkete håndklær og dårlig rengjøring av rommene var hva vi opplevde.
Frokosten er ok. Pannekaker til barna, det er populært.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, tb-foodcritic
ScandicRegina, Direktør på Scandic Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Kære tb-foodcritic,

Tusind tak for din anmeldelse af dit ophold hos os her på TripAdvisor.

Jeg er naturligvis ked af at læse, at vi denne gang ikke levede op til dine forventninger. Vi har flydende priser, som følger udbud og efterspørgsel. Det kan tænkes at du har boet hos os, i en periode med høj belægning.

Kvaliteten af håndklæderne og rengøringen af værelset, det skal selvfølgelig være i orden, det kan jeg gøre noget ved, og det ansvar påtager jeg mig.

Er glad for at pandekagerne til børnene var et hit.

Endnu engang tak for din anmeldelse, og på glædeligt gensyn.

Anmeldt 14. august 2017

Vi har bodd her flere ganger og alltid vært fornøyd. Beliggenhet er bra, gratis parkering og hyggelig betjening. Rommene er også bra, selv for en familie på 4. Skulle bare ønske at restauranten også var åpen på søndager, for den er normalt også veldig bra. Litt synd at man må ut og lete etter andre alternativer. Siden det var EM i sykkel når vi var der, så ble frokosten servert i 2.etg. Det var ikke like koselig som nede, og ble en pregløs og støyete opplevelse. Tidligere har frokosten alltid vært bra, så dette var nok pga det arrangementet. Men det var jo ferdig på søndag og sånn sett burde frokosten vært nede på mandag.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, A1894HMkevinm
ScandicRegina, Direktør på Scandic Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Hej A1894HMkevinm,

Tusind tak for din fine anmeldelse, er glad for at I endnu engang har haft et godt ophold hos os.

Du har helt ret, pga. EM i Landevejscykling serverede vi vores dejlige morgenbuffet i vores større restaurant på 2. etage. Dette for at sikre, at der var plads til alle vores mange gæster.

Vi håber på snarligt gensyn.

Anmeldt 17. juli 2017

For sjette år på rad valgte vi å bo på Scandic Regina. Flotte rom og god atmosfære som alltid. Frokosten er variert og bra. Vi bestilte rom i øverste etasje - og fikk fin utsikt over byen og omegn. Det eneste som trekker litt ned er parkerings kapasitet nær hotellet, det er litt for få plasser i noen perioder.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Reiseglad_60-modell
ScandicRegina, Direktør på Scandic Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Kære Reiseglad_60-modell,

Endnu engang tusind tak for besøget, vi elsker når vores gæster kommer igen og igen.

Vi har haft en travl sommer med mange gæster, og du har ret, der kan være rift om pladserne på vores parkeringsplads. Heldigvis kan vi henvise til gratis parkering tæt på hotellet.

Vi håber, at kunne byde jer velkommen tilbage for 7. gang næste år.

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Scandic Regina med 2 voksne og 3 barn. Vi ble møtt av et veldig hyggelig personale i resepsjonen som var veldig service innstilte.
Rommene var veldig bra, med 2 ekstra senger var det masse plass til oss.
Vi var alt i alt veldig fornøyde med oppholdet. Det var også gratis parkering og en god frokost.

Takk for oss.

D

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Soprano667
ScandicRegina, Direktør på Scandic Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2017

Hej Soprano667,

Dejligt at høre, at I havde et godt ophold hos os, hele familien.

Især er jeg glad for at læse, at personalet har været yderst servicemindet, det betyder nemlig meget for både dem og mig.

På glædeligt gensyn, og fortsat rigtig god sommer til jer alle.

Anmeldt 30. april 2017

fag tur Hedmark feierforening bra hotell bra service fine rom og renne rom og bra frokost det stedet anbefaler jeg på det sterkeste til alle mine venner og rolig sted det passer også til familier og betegningen hilser til alle det er topp

Romtips: fredelig sted om det ligger i en by hører dere ikke lyden fra trafikken
Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, HansG1093
ScandicRegina, Direktør på Scandic Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Kære Hans G,

Hvor bliver jeg glad, når jeg læser din anmeldelse af vores hotel efter dit besøg i Herning.

Dejligt at du giver Scandic Regina de varmeste anbefalinger, det betyder meget for mig og mit team.

Tak for de pænt ord.