Anmeldt 13. november 2016

Rimelig ok størrelse på værelsene, men svært lave senger, en lav lenestol samt WC. Vindusposten var skrivebord, sammen med en "barkrakk". Dårlig med skuffer å legge fra seg tøy.
Badet hadde en rimrlig ok størrelse. På vårt tildelte værelse vae avløpet i håndvasken nesten helt tett.
Kjøkkenet var rimelig ok.
Kun 15 P-plasser nær til hotellet, flere i omegnen.

• Opphold: november 2016, reiste med familie
Takk, kefla
Lene K, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2016

Kære gæst

Tak for jeres anmeldelse.
Beklager vores værelser ikke levede op til jeres forventning.
Håber I har nydt jeres ophold på trods af dette.

Med venlig hilsen
Lene Kaalund

Anmeldt 29. juli 2016

To netter på Papirfabrikken var en god opplevelse. Flott juniorsuite med gode produkter både for hår og hud på bad, rent og pent.... og gode senger. Frokosten var av god kvalitet. Beliggenheten til hotellet er ved en Å (på norsk en liten elv) og muligheter til å padle kajakk, låne sykkel eller bare vandre rundt i flotte omgivelser. Et koselig hotell i en fin by !!!

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, HansFredrik
rosenbaek, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Kære gæst

Vi takker mange gange for den fine anmeldelse.

Det glæder os, at I har nydt opholdet her i den gamle Papirfabrik.

Forhåbentlig på gensyn en anden gang.

Mange hilsener
Lene Kaalund

Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Fint opphold på pent hotell, moderne og store rom med gode senger. Sentralt ift gågate og kultur, men likevel rolig. Pent nærområde med mange restauranter langs elven. Godt utvalg til frokost. Fikk ikke parkeringsplass (svært få plasser) og måtte benytte nærmeste offentlige parkering.

Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Randi L
rosenbaek, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2015

Kære gæst,

vi ønsker at takke jer mange gange for jeres fine anmeldelse af vort hotel beliggende midt i det jyske søhøjland.

Det er skøn læsning at besøget på vort hotel har levet op til jeres forventninger, og at vi har leveret oplevelsen således at den har vækket begejstring hos jer. Vi har en ambition om at undergå en kontinuerlig forbedring, således at vi kan blive ved at opfylde gæstens forventning og ikke mindst at give lidt mere på oplevelseskontoen, således at I ønsker at komme tilbage til hos.

Vi håber at dette også kunne gælde jer, og vil derfor se frem til at genhuse jer på den gamle papirfabrik når I næste gang dukker op i Danmark.

Service manager

Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

De hadde bare en suite igjen, de ordnet det klart på en to tre. Slapp å betale for ekstra oppredning til barna. Rent og pent. Blide og hjelpsomme ansatte. For oss som tror på litt mer mellom himmel og jord.... Vi var ikke alene. Hotellet ligger fint til med flere spisesteder rett utenfor

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Rita E

Kære gæst,

Det er glædeligt at læse at I anmelder endnu et ophold på vort hotel, og at det endnu en gang føles som en dejlig oplevelse. Hotellets personale sætter en stor ære i at hjælpe gæsterne efter alle kunstens regler, således at den gamle papirfabrik i dag "producerer" glade gæster og ikke som i gamle dage hvor der blev produceret papir. Dejligt at vores ambition om at skabe tilfredshed og glæde hos gæsterne lykkedes.

Hotellet og området emmer af historie, og er sikker på at I har ganske ret i jeres antagelse.. I er ikke alene og der er ganske sikkert nogle der passer på jer.. om end så gør personalet det tryg for jer ; )

Vi håber at I kunne have lyst til at gæste os en anden gang og få et gensyn med papirfabrikken og dens ansatte.

Anmeldt 10. juli 2015

Vi kom kl 10 Rommet skulle være klart om 10 minutter. Resepsjonisten beklaget ventetiden, kom med kaffe og croissanter fordi vi måtte vente. i tillegg fikk vi parkeringsplassen rett utenfor døren!!!
Dette er å reise på 1. klasse ingen over og ingen ved siden....

Romtips: Alt er flott her
  • Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, Serendra
rosenbaek, Guest Relations Manager på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2015

Kære gæst,

Vi ønsker at takke jer mange gange for jeres anmeldelse af jeres ophold på Trip advisor. Det glæder os at læse at I har fundet opholdet behageligt og at vi har opfyldt jeres forventninger som vanligt. Vi vil altid gøre vores ypperste for at opfylde vores gæsters ønsker og forventninger, således at I har lyst til at vende tilbage til os når I besøger det jyske søhøjland.
Vi håber at se jer tilbage på hotellet næste gang I gæster danmark igen, hvilket ville glæde os.

Service manager