Anmeldt 17. oktober 2017

Vi hadde en natt i Silkeborg, et fint hotel like ved elven der det gikk an å låne kano, noe vi desverre ikke fikk tid til denne gang. God frukost buffe, fine moderne rom og god seng. Mange hotel sliter med utette dører som er lytte ut mot gang, dette hotellet hadde tette gode lydisolert dører, noe som førte til at alle sov godt denne natten! Vi spiste ikke middag på hoteller, tok desverre heller turen til Bones, som ligger på restaurant stripen like ved hotellet, så smukt mot elven. Vi skulle nok hatt en natt til, for vi fikk ikke med oss tur med båt eller tur til Himmelberget. Så vi kommer nok tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Aina F
Lene K, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Kære gæst
Tusinde tak for jeres anmeldelse.
Det glæder os, at I har nydt det her i Silkeborg.
Der er mange gode ting at foretage sig her, så vi kan godt forstå, at I nok er nødt til at komme tilbage igen en anden gang.
I skal være hjertelig velkommen.
Med venlig hilsen
Radisson Blu Hotel Silkeborg

Anmeldt 13. mars 2017

Fine romslige rom, høflig betjening. Men virkelig smakløs middag i restauranen. Likte vinen godt og det hjemmelagde surdeigsbrød var utmerket.
Ellers var det et rolig og behagelig opphold, vi hadde en natt på hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, heidiantonsen
Lene K, Chef  på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2017

Kære Heidi

Tak for din tilbagemelding og tak for din ærlige tilgang til den oplevelse du har haft.

Løgsuppen i vores version er tænkt som en kraftig smagsfuld consommé med tilhørende variation over temaet løg.
Syltede røde løg, Friterede løgchips, rå zitauløg. En ret som vi selv er meget begejstret for, både i anretning og kvalitet!
Sammenlignet med en klassisk fransk løgsuppe med gratineret ostebrød – så er vores servering så absolut en anden.
Naturligvis er smag altid en ”vanskelig sag”. Ikke to oplevelser i denne sammenhæng er som bekendt ens.

Afslutningsvis glæder det mig meget at høre at vinen er faldet i din smag.
Vi er stolte over vores sommelier Jonas Bak og hans flotte vinvalg.

Tak – og med ønske om en behagelig forårsdag til dig, Heidi.

Venlig hilsen
Benjamin Faber
Restaurant Chef
benjamin.faber@radissonblu.com

Anmeldt 13. november 2016

Rimelig ok størrelse på værelsene, men svært lave senger, en lav lenestol samt WC. Vindusposten var skrivebord, sammen med en "barkrakk". Dårlig med skuffer å legge fra seg tøy.
Badet hadde en rimrlig ok størrelse. På vårt tildelte værelse vae avløpet i håndvasken nesten helt tett.
Kjøkkenet var rimelig ok.
Kun 15 P-plasser nær til hotellet, flere i omegnen.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, kefla
Lene K, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2016

Kære gæst

Tak for jeres anmeldelse.
Beklager vores værelser ikke levede op til jeres forventning.
Håber I har nydt jeres ophold på trods af dette.

Med venlig hilsen
Lene Kaalund

Anmeldt 29. juli 2016

To netter på Papirfabrikken var en god opplevelse. Flott juniorsuite med gode produkter både for hår og hud på bad, rent og pent.... og gode senger. Frokosten var av god kvalitet. Beliggenheten til hotellet er ved en Å (på norsk en liten elv) og muligheter til å padle kajakk, låne sykkel eller bare vandre rundt i flotte omgivelser. Et koselig hotell i en fin by !!!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, HansFredrik
rosenbaek, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Kære gæst

Vi takker mange gange for den fine anmeldelse.

Det glæder os, at I har nydt opholdet her i den gamle Papirfabrik.

Forhåbentlig på gensyn en anden gang.

Mange hilsener
Lene Kaalund

Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Fint opphold på pent hotell, moderne og store rom med gode senger. Sentralt ift gågate og kultur, men likevel rolig. Pent nærområde med mange restauranter langs elven. Godt utvalg til frokost. Fikk ikke parkeringsplass (svært få plasser) og måtte benytte nærmeste offentlige parkering.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, RandiL218
rosenbaek, Gæsteansvarlig på Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2015

Kære gæst,

vi ønsker at takke jer mange gange for jeres fine anmeldelse af vort hotel beliggende midt i det jyske søhøjland.

Det er skøn læsning at besøget på vort hotel har levet op til jeres forventninger, og at vi har leveret oplevelsen således at den har vækket begejstring hos jer. Vi har en ambition om at undergå en kontinuerlig forbedring, således at vi kan blive ved at opfylde gæstens forventning og ikke mindst at give lidt mere på oplevelseskontoen, således at I ønsker at komme tilbage til hos.

Vi håber at dette også kunne gælde jer, og vil derfor se frem til at genhuse jer på den gamle papirfabrik når I næste gang dukker op i Danmark.

Mange hilsner

Rikke Kjærgaard