Fin utsikt

Anmeldt 8. juli 2018
RenateT656
Tvedestrand, Norge

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Stor parkering rett ved. Bred grusvei helt opp til tårnet som gir enkel tilgang for alle. Flott utsikt. Hyggelig og avslappende tur.
Til og fra Himmelbjerget kjørte vi gjennom det hyggelige tettstedet Ry, også dette er vel verdt et besøk.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Fraggleberg
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Fint sted for en stopp under dagsutflukt. Var her på motorsykkel med danske venner. Var heldige med fantastisk vær, sol og ingen vind.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kirenoj
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi var utrolig heldige med været, og det ble en fantastisk dag i parken! Vi spiste på Himmelbjerget hotell, og fikk en flott middag! Etterfulgt av masse leking på lekeplassen og løping på plenene! De små likte også godt utsikten og få lov til å gå opp i tårnet.
Fantastisk gratis aktivitet!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, RenateT656
Anmeldt 25. august 2016

Fin tur, dro dit egentlig bare for å h vært på Danmarks høyeste punkt, fant i etterkant ut at det ikke nådde til det 10ende høyeste punktet en gang, men det var ett veldig fint parkområdet også har det jo en del dansk historie samt fine restauranger og utkikkspost. Anbefales å taturen om du er i nærheten.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Helene A
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Vi tok båten fra Silkeborg, og det var en flott båttur. Turen opp til Himmelbjerget er ikke lang, men nokså bratt. Store og små taklet det fint. Kjekt med en pause på toppen og fin utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, mallemo