Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var her med barn på 9 og 12 år og hadde stedet som utgangspunkt for besøk til Legoland og at vi ønsker å spise middag på hyggelige restauranter.
Hotellet ligger således perfekt til. 20 min å kjøre til Legoland og noen hundre meter å gå til sentrum av Vejle med mange hyggelige restauranter. Hotellet er ganske standard. Vi hadde bestilt et superior familierom som hadde god plass og utsikt mot den fine parken. Men mangler et kjøleskap på rommet(evt minibar) slik at man slapp å gå ned til resepsjonen for å hente noe å drikke etter at barna har sovnet.
Frokosten var god.
Hotellet er ikke et sted for å slappe av for voksne om kvelden da de har en bar men den er gjemt i 2.etg oppe i restauranten og stenger kl. 22.00. Da er det bedre å nyte kvelden ute på en av byens mange restauranter.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, stefanw989
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Kære gæst

1000 tak for den rating af hotellet, og ikke mindst beskrivelsen af både Scandic Jacob Gade og byen.

Det er helt bevidst, at vi i Scandic har fjernet minibarerne på værelserne. Dette ud fra et miljømæssigt spørgsmål, men også økonomisk, og derfor tilbyder vi også en stor velassorteret SHOP i vores lobby. Har man som gæst noget der skal på køl eller frost, så kan receptionen hjælpe med opbevaringen.

Endnu en gang tak for jeres tilbagemelding - dejligt at læse i havde et godt ophold i Vejle.

I ønskes en dejlig sensommer.

Med venlig hilsen

Anmeldt 1. august 2018

Må betale extra for parkeringen. Ca 100,- pr natt. Var ikke nok parkeringer v/hotellet. Fikk et rom med heldekkende teppe med store flekker. Støv på lamper og en negl under teppet. Vi lå her 2 netter. Dag to fikk vi bytte rom uten heldekkende teppe. Pga mye folk måtte vi vente på bord til frokosten. Måtte også vente på påfyll av brød.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Larseneirin
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kære gæst

Mange tak for tilbagemeldingen, også selvom den ikke er positiv.

Omkring vores parkering, har vi ikke mange pladser til rådighed, men det er ofte sådan med hoteller der ligger helt inde i centrum, og vi kan desværre ikke få flere. Til gengæld er vi så priviligeret, at der mindre end 3 min. gang fra hotellet, er et godt parkeringshus, som oven i købet er gratis at benytte mellem kl. 17:00 - 09:00 på hverdage samt fra kl. 14:00 lørdag, til mandag morgen kl. 09:00.

Jeg beklager meget for at rengøringen ikke var som forventet - det er jeg ked af at høre. Det samme med lugten, men det kan vi bare ikke altid selv styre, men jeg beklager naturligvis.
Er rigtig glad for at vi kunne tilbyde jer 2 andre værelser på dag 2.

Til morgen er der meget presset mellem kl. 08:15 og 09:30, men det gør vi opmærksom på i lobby og elevator. Alternativt kan man altid hente maden fra buffeten og sætte sig i caféen nedenunder restauranten. Beklager at tjenerne ikke fangede jer og fortalte om muligheden.

Ønsker jer en dejlig sommer

Med venlig hilsen
MIchael Thomsen

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kort vei til mange aktiviteter og en koselig liten by. Vi hadde en stort, luftig og lyst rom med god plass. Hotellet ligger fint til ved en pen park, aberet er at på sommerkvelder er det en del leven i parken. Det er ikke gratis parkering,men man får tips om et parkeringshus rett i nærheten som er nesten gratis. Men uten om det er dette ett sted man kan anbefale.

Takk, 479hegeb
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Kære Gæst

1000 tak for dine flotte tilbagemelding til hotellet. Flotte kommentarer som vi er meget glade for, og så er det dejligt at vide du havde et godt ophold.

Du ønskes en dejlig sommer.

De venligste hilsner

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Booket familien inn på kort varsel ifm bilferie og Legoland. Imøtekommende og hyggelig betjening og rask innsjekk. Hadde familierom (2+1), og ble møtt med et stort rom med både ferdig oppredd gjesteseng og babyseng, uten å ha bedt om det! Herlig og slippe å pakke ut medbragte reiseseng etter en lang biltur! Fine omgivelser med parken og lekeplass på utsiden som er nydelig. Kort vei til gågaten og sentrum. Kostbar parkering på utsiden, men et veldig bra alternativ 150m utenfor (Alfred P-hus). Trekker ned for manglende mulighet for lading av elbil..

Takk, Mortenriise
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Kære Morten

1000 tak for den flotte rating af hotellet , og ikke mindst de flotte kommentarer. Vi er rigtig glade for, at du har haft et rigtig godt ophold med familien i Vejle.
Vedr. opladning af biler, så arbejder vi på en løsning, men tror ikke det bliver klar før i 2019.

Ønsker dig og familien en rigtig dejlig sommer.

Bedste hilsner

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er et helt gjennomsnittlig hotell. Rommet var lyst og trivelig, med fin utsikt med solnedgang. Frokosten var som alltid på Scandic, variert og god med et svært godt utvalg. Betjeningen i resepsjonen var også imøtekommende og hyggelige. Det som derimot trekker ganske kraftig ned, er sengene. De var rett og slett ubehagelige. Det var også en del flekker på teppene på gulvet på rommet.

Takk, Eirik B
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Kære Eirik

1000 tak for din tilbagemelding til hotellet. Vi sætter pris på, at du har taget dig tid til det.

Mange tak for roserne omkring morgenmaden, værelset og ikke mindst personalet.

Jeg beklager meget, at sengene ikke levede op til forventningerne, og så er jeg ærgelig over, at der var pletter på tæppet.

Du ønskes en dejlig sommer.

Bedste hilsner